ARM רוכשת חברת תוכנה שמתמחה במוצרי אבטחה לאינטרנט של הדברים

הנרכשת, Offspark, מציעה כלים לשימוש באבטחת SSL מעבר לרשת הסטנדרטית אל תוך הרשת הרחבה של ה-IoT

התחרות מתחילה. ARM

ARM, מתכננת המעבדים המובילה בשוק הנייד, מספקת עוד הוכחה להתחממות שוק האינטרנט של הדברים בתקופה האחרונה: החברה הודיעה על רכישת Offspark, חברת תוכנה הולנדית המתמחה במוצרי אבטחה לתחום. סכום הרכישה לא נמסר.

החברה מציעה כלים לשימוש באבטחת SSL מעבר לרשת האינטרנט הסטנדרטית אל תוך הרשת הרחבה של האינטרנט של הדברים. הטכנולוגיה שהיא מציעה, PolarSSL, נמצאת כיום בשימוש במגוון רחב של חיישנים, רכיבי תקשורת וטלפונים חכמים.

הרוכשת תמתג מחדש את PolarSSL תחת השם ARM mbed TLS ותציע את הפתרון בשתי דרכים: כקוד פתוח באופן עצמאי או כחלק מ-mbed OS, מערכת ההפעלה לאינטרנט של הדברים ולהתקנים משובצים שהיא השיקה באוקטובר אשתקד. לדברי ARM, רוב המשתמשים ב-PolarSSL משתמשים גם במעבדי ה-Cortex שלה.

בשמה החדש, ARM mbed TLS תהווה הרכיב העיקרי באבטחת שכבת העברת הנתונים שמציעה ARM כאסטרטגיית הצפנת התוכנה ואבטחת התקשורת עבור רכיבים משובצים, כשבהמשך מתכוונת החברה לפתח אותה עם תכונות נוספות, שיתאימו גם לזירת היישומים הלא משובצים. ARM אמורה להתחיל לספק את mbed יחד עם הפתרון החדש שרכשה ועם טכנולוגיות נוספות תחת רישיון Apache 2.0 לקראת סוף 2015.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים