מייק גרנטין, יבמ: "החברה שינתה את עצמה בכל עשור"

"כל המנכ"לים היו צריכים לבצע ביבמ שינויים ולארגן אותה מחדש", אמר גרנטין, סגן נשיא לשותפים העסקיים הגלובליים בחברה

מייק גרנטין, סגן נשיא לשותפים העסקיים הגלובליים ביבמ. צילום: יוטיוב

"יבמ (IBM) ממשיכה להשתנות. אם נסתכל לאחור, במשך השנים כל מי שכיהן כמנכ"ל יבמ היה צריך להפוך את החברה ולארגן אותה מחדש. המשמעות היא: שינויים גדולים בכל עשור בממוצע", כך אמר מייק גרנטין, סגן נשיא לשותפים העסקיים הגלובליים ביבמ. הוא אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים, שנערך במסגרת כנס השותפים העסקיים של החברה, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס. גרנטין הוסיף כי "ענקית הטכנולוגיה תוותר על חלק מהכנסותיה ותגדיל את המרווח של הספקים ב-10% נוספים".

"לפני המנכ"לית הנוכחית, ג'יני רומטי, היה זה סם פלמיסנו שהפך את יבמ לחברה מוטת שירותים. בתקופתו של לו גרסטנר פוטרו הרבה אנשים והיה ויכוח אם לפרק את החברה או להשאירה, שלמזלינו הסתיים בהשארת החברה כפי שהיא" אומר גרנטין.

הוא הוסיף כי "בין היתר הכרזנו באירוע הנוכחי על יוזמת הטרנספורמציה העסקית (Business transformation Initiative), מסלול הדרכה, ייעוץ ומנטורינג. היוזמה כוללת כלים בכל התחומים בהם פועלת יבמ כיום, שנועדו להשיג צמיחה עסקית – ענן, Big Data, אנליטיקה, רשתות חברתיות, אבטחה ומסחר". עד כה עברו את המסלול הזה כ-100 חברות שלדבריו, בזכות הידע שצברו הצליחו להגדיל את הכנסותיהן הרבעוניות ב-20%. במקביל נפתחת מחדש אוניברסיטת השותפים העולמית, שבין היתר ירוכזו בה כל מפות הדרכים של כל המוצרים מבית הענק הכחול.

במהלך הכנס עברו כ-40 מנהיגים צעירים המועסקים ביבמ או אצל השותפים העסקיים שלה מסלול מיוחד, במטרה להפוך אותם לאוונגליסטים של מוצרים או שירותים של החברה.

במהלך הארגון מחדש, חושבת יבמ על העתיד ושוכרת עובדים מוכשרים מיד עם סיום לימודיהם בקולג': "שכרנו מאות מהם בשנתיים האחרונות. הם דור העתיד של המנהיגים . בשנת 2030 יהוו בני הדור הזה 75% מכוח העבודה", הדגיש גרנטין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים