במקום הראשון בתחרות יוצרים ברשת: פיילוט לסדרה של מיכאל הנגבי
יוצרי "עסק משפחתי", שעוסקת בשני אחים שרבים ביניהם מי ינהל את חנות כלי העבודה שירשו, קיבלו 40 אלף שקלים ונסיעה להשתלמות ביוטיוב בלונדון
פיילוט לסדרת האינטרנט העלילתית "עסק משפחתי", שיצרה קבוצת יוצרים ובהם השחקן והמגיש מיכאל הנגבי, הגיע למקום הראשון בתחרות "יוצרים ברשת 2.0" של איגוד המפיקים בישראל בשיתוף יוטיוב (YouTube) ומשרד הכלכלה. הזוכים קיבלו פרס של 40 אלף שקלים ונסיעה ללונדון, להשתלמות מיוחדת ב-YouYube Space. סך הפרסים הכספיים שהוענקו השנה בתחרות הגיע ל-120 אלף שקלים.
"עסק משפחתי", שפרט להנגבי יצרו גל דרן, ניר נחום, דניאל אדר, אורן קסטנבאום ורודי סעדה, עוסקת בעלילותיהם של רודי ומיכאל, שני אחים שיורשים מאביהם חנות כלי עבודה ורבים מי מהם צריך לנהל את העסק המשפחתי.
בחרה בהם ועדה שכללה את היו״ר, אלדד קובלנץ, מנכ״ל הטלוויזיה החינוכית; נועה פניני, יוצרת ותסריטאית שכיכבה ב-"קוויקי", סדרת הרשת הראשונה בארץ; ושחר בן דוד וניב פועל, המנכ״ל ומנהל הקריאייטיב של שרוטונים.
בפרס השני זכה "אלישע ודג הזהב" – טריילר לסדרת רשת עלילתית המביאה את סיפורו של שחקן תיאטרון כושל, שמקבל מבנו היחיד דג זהב (בקולו של משה איבגי), שהופך אותו לכוכב הכי גדול בארץ. היוצרים קיבלו 20 אלף שקלים.
למקום השלישי הגיע "שיחות יוצאות" – פיילוט לסדרת רשת עלילתית העוסקת בתקשורת דיגיטלית ובאופן בו אנחנו מנסים לתקשר עם אנשים בצורה דיגיטלית. היוצרים קיבלו 15 אלף שקלים ובמהלך הערב התבשרו על ידי נציג משרד הכלכלה כי הפרויקט התקבל לתחרות סרטי מובייל שתתקיים בחודש הבא בהונג קונג.
חבר השופטים החליט להעניק פרס מיוחד בסך 25 אלף שקלים לסרטון "בור בלי תחתית" – קדימון לסרט אנימציה המהווה מעין משל אקולוגי דרך סיפורו המוזר של מובטל עני וערירי, שמגלה יום אחד בור ענק שנפער בפתח ביתו ומשנה את חייו.
״הרומן שלי עם דאעש" זכה בפרס הראשון בתחרות שהתקיימה במקביל לסטודנטים, ויוצריו קיבלו 20 אלף שקלים ונסיעה ל-YouTube Space בלונדון. הם יצרו פיילוט לסדרת רשת עלילתית סאטירית שעוקבת אחר עלילותיו של רומן, שעוזב את הארץ כדי להתגייס לדאעש. הסדרה היא פרודיה על הדברים שבני אדם מסוגלים לעשות עבור השתייכות לקבוצה מסוימת.
תגובות
(0)