אופיר זמיר, VMware: "המנמ"רים נדרשים לגישת אחסון פשוטה, חסכונית ומודעת לענן"

"ה-SDDC עובר מטיפול בווירטואליזציה של השרתים לשכבת האחסון, ולאחר מכן יעבור לרישות", אמר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי בחברה

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי ב-VMware. צילום: ניב קנטור

"תפיסת ה-SDDC (דטה סנטר מוגדר תוכנה) עוברת שלב. לאחר הטיפול בווירטואליזציה של השרתים, כעת המיקוד עובד לשכבת האחסון ולאחריו בשכבת הרישות. בשל הצורך בטיפול בכמויות עצומות של מידע, המנמ"רים נדרשים לגישת אחסון פשוטה, חסכונית ומודעת לענן", כך אמר אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי ב-VMware.

זמיר דיבר בכנס שערך היום (ג') במלון שרתון בתל אביב VMUG, ארגון משתמשי VMware בישראל, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות יותר מ-150 מקצועני IT. מנחה הכנס היה ברק קורן, יו"ר VMUG.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי זמיר, "הארגונים מייצרים ערך עסקי בדרך שונה מבעבר. בעוד שפעם ארגונים התבססו על נכסים קשיחים, כיום הם מתבססים על נכסי תוכנה ונתונים נזילים. המנמ"רים נדרשים לאמץ את הענן, על מנת להגדיל את הגמישות של מערכי המחשוב שלהם. עליהם להטמיע – לאחר בחירה – פלטפורמות ענן שונות, ולעשות זאת תוך ניהול הרמות הנדרשות והשונות של האבטחה. בדרך זו הם יכולים לענות לאתגרי המחשוב החדשים ולהקים מודל חדש של IT".

"SDDC הוא לא מוצר אלא תפיסה"

זמיר ציין כמה ממוצרי החברה שהושקו בחודשים האחרונים, שלדבריו "מטרתם לקדם את ההגעה לעידן החדש של המחשוב, תוך מימוש מודלים חדשים של IT".

כך, אמר, החברה השיקה את פלטפורמת ה-One Cloud לניהול סביבת ענן בן כלאיים, מבוסס ארכיטקטורת SDDC.

זמיר הוסיף כי  VMware vSphere 6 הוא פתרון וירטואליזציה לענן בן כלאיים ולדטה סנטר מבוסס תוכנה. לדבריו, "המוצר מספק פתרון עבור מחשוב וירטואלי, רישות ואחסון לענן בן הכלאיים. יש לתוכנה זו 650 חידושים ותכונות חדשות, שהבולטים ביניהם אלה הגדלת ביצועים, יכולת הרחבה פי ארבעה, זמינות גבוהה (Fault Tolerance) יותר בעבודה בסביבה מרובת מעבדים ויכולת ניוד מרוחק (vMotion) בין מדינות". הוא הוסיף כי "VMware vSphere 6 מספקת ללקוחות הארגוניים תשתית ענן אחודה עם זמינות גבוהה ותמיכה בכל סוגי היישומים".

לדבריו, "החברה מחזקת את התמיכה בקוד פתוח עבור בנייה וניהול עננים עם VMware Integrated OpenStack distribution ". הוא הוסיף כי "העובדה שאנחנו מפיצים את OpenStack תאפשר למערך ה-IT של הארגון להקים תשתית זו מעל VMware בתוך דקות בודדות, ולספק למפתחים גישת API פתוחה ואינטגרטיבית לתשתיות שלנו".

בעולם הרישות, אמר זמיר, "VMware השיקה את הטכנולוגיה החדשה VMware NSX, שמגשרת בין עננים פרטיים וציבוריים באמצעות שילוב בין וירטואליזציה של אבטחה ורשת, תוך התייחסות ליכולת של המוצר לשמש פלטפורמה להטמעת מוצרי אבטחת מידע מצד שלישי.

"השקנו את פתרון VMware Virtual SAN 6 בעולם הווירטואליזציה של האחסון, שמהווה השלב הבא באסטרטגיית האחסון מבוסס התוכנה שלנו", אמר. "אנחנו עונים לדרישות הלקוחות באמצעות אספקת חדשנות דרך שכבה חדשה של אחסון Hypervisor אחוד, משופר ומבוסס פלאש (Flash) מלא, ואינטגרציה וירטואלית חדשה עם מערכי האחסון הקיימים".

זמיר סיים בציינו כי "SDDC הוא לא מוצר אלא תפיסה, ארכיטקטורה שמאפשרת את ההליכה לכיוון עליו אנחנו מדברים. זו פלטפורמה אחודה המאפשרת בקרה על כל יישום שנמצא עליה, עם יכולת להחליט באיזה דטה סנטר נשים אותו ובאיזה דטה סנטר תבוצע הפעולה על גבי ענן היברידי".

חתם את הכנס סיפור לקוח של פרטנר, שהטמיעה באחרונה את גרסה 6 של מערכת ניטור הסביבה הווירטואלית vROps במערך ה-IT שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים