אקסלנס-נשואה הטמיעה מערך אחסון של קמינריו בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

הפתרון משמש כבסיס האחסון של מערך ה-VDI - תחנות הקצה הווירטואליות - של החברה

שמעונה נוה, מנמ"רית אקסלנס נשואה

אנשי ה-IT של בית ההשקעות אקסלנס-נשואה הטמיעו בחברה את פתרון האחסון מבוסס הפלאש (Flash) של קמינריו הישראלית. הפרויקט ארך ימים אחדים והיקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פתרון קמינריו משמש כבסיס האחסון של מערך ה-VDI (תחנות קצה וירטואליות) של סיטריקס (Citrix) ומערכות נוספות. מערך ה-VDI ישמש כאמצעי גישה ועבודה לכמה מאות משתמשים. אקסלנס-נשואה נדרשה לפתרון אחסון המתמודד עם רמת ביקוש גבוהה ומספק חווית שירות ושרידות גבוהות ביותר עבור המשתמשים.

גרסה 5 של פתרון Kamniario K2 פותחה בארכיטקטורת Scale-Out/Up, המאפשרת גמישות, זמינות, זמני תגובה נמוכים ועקביים בעומסים משתנים. זאת, עם אפשרות להגדיל את מספר המשתמשים ללא פגיעה ברמת השירות.

אקסלנס-נשואה היא חברה ציבורית עם כ-600 עובדים ויותר מ-400 אלף לקוחות. שמעונה נוה, מנמ"רית בית ההשקעות, אמרה כי "אקסלנס-נשואה מעודדת ומאפשרת כניסת מוצרים ישראליים או מוצרים חדשים יחסית. המטרה היא להביא להניב לארגון יתרון עסקי בביצועים טובים יותר, בעלויות מופחתות ובראייה לא מסורתית".

לדברי צחי קנר, ה-CTO של אקסלנס-נשואה, "בחרנו בפתרון האחסון של קמינריו בנוסף לאחסון המרכזי המסורתי משום שהוא מהווה פתרון אחסון All Flash בעל ארכיטקטורה מודרנית בעלויות תחרותיות לאחסון מסורתי, הכולל תכונות נוספות ההופכות את היישום שלו לכדאי מאוד. העובדה שבמערכת נכללות יכולות מתקדמות של הפחתת נפח נתונים בנוסף לביצועים מעולים אפשרה לנו להרחיב את השימוש בפתרון מעבר למערך ה-VDI גם למערכות נוספות בארגון, אשר גם עבורן שיפרנו משמעותית את רמת השירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים