טושיבה השיקה מחשבים חדשים לשווקים הצרכני והעסקי

"אולי בעבר לא היינו מיוצגים כאן מספיק טוב, אבל בשנה האחרונה יצאנו למהלך של הרחבת המפיצים ואנשי הקשר שלנו ואנחנו מצפים להיות משמעותיים יותר בשוק המקומי", אמר אדריאן ואזדר, מנהל יחידת ה-B2C של טושיבה לאזור מרכז ומזרח אירופה וישראל

יכבוש את ישראל? המחשב החדש של טושיבה

"ישראל היא שוק מאוד חשוב לטושיבה (Toshiba)", כך אמר באחרונה לאנשים ומחשבים אדריאן ואזדר, מנהל יחידת ה-B2C של החברה לאזור מרכז ומזרח אירופה וישראל.

ואזדר הסביר כי "השוק הישראלי מפותח ומאוד מונע טכנולוגיה. בנוסף, זהו שוק שההכנסה בו למשק בית גבוהה באופן יחסי והוא אינו מונע לפי צורך אלא לפי תשוקה. כחברה מובילה מבחינת חדשנות, שגם משקיעה רבות בפיתוח והתקדמות, מדובר בשוק מאוד מעניין עבורנו, ובוודאי לא אחד שאנחנו יכולים לוותר על נוכחות רצינית בו".

ואזדר אמר את הדברים במסיבת עיתונאים בה הציגה החברה את קו המחשבים אותו היא מתכוונת להציע השנה לשוק הצרכני והעסקי, החל מאפריל הקרוב. בין הדגמים החדשים ניתן לציין את ריבוי המחשבים שמציעים יכולת של מחשבי 2 ב-1, כולל מחשבים הפיכים ונתיקים, שיכולים לשמש את הלקוחות כמחשב או כטאבלט, לפי בחירה. כל המחשבים מוצעים עם מעבדי אינטל (Intel) ועם Windows בגרסה 8.1.

"אולי בעבר לא היינו מיוצגים כאן מספיק טוב, אבל בשנה האחרונה יצאנו למהלך של הרחבת המפיצים ואנשי הקשר שלנו ואנחנו בהחלט מצפים להיות גורם משמעותי יותר בשוק הישראלי", ציין ואזדר. "זהו שוק שיש בו הרבה מאמצים מוקדמים, ומבחינתה של טושיבה אני רואה כיצד דווקא המחשבים המתקדמים נמכרים קודם, ואפילו מחשבי הפרימיום היקרים יחסית, לפני שנמכרים המחשבים 'הסטנדרטיים'. זה לא שהשוק הישראלי אינו מוטה מחיר, כמו השוק האירופי כולו, אבל מצד שני, יש דגמים זולים שאני מוכר באירופה ואותם לא אביא לישראל, כי הם לא יימכרו כאן בכלל".

מתלהב מהשוק של ארץ הקודש. אדריאן ואזדר, מנהל יחידת ה-B2C של טושיבה לאזור מרכז ומזרח אירופה וישראל

מתלהב מהשוק של ארץ הקודש. אדריאן ואזדר, מנהל יחידת ה-B2C של טושיבה לאזור מרכז ומזרח אירופה וישראל

נתח השוק של טושיבה כיום בשוק הניידים אינו מגיע ל-10%, ולשאלה מהו נתח השוק שיספק אותו, ענה ואזדר שזו איננה נקודת ההשקפה שלו ולא מה שהוא מחפש. "יכול להיות שיהיה לי נתח שוק גדול מאוד ואני לא ארוויח מספיק. אני לא מדבר על נתח שוק שאני רוצה להשיג, אני מדבר על רווחיות, כי זה הרבה יותר חשוב. אני מעריך שבשנה הקרובה, ישראל תציע את הרווחיות הגבוהה ביותר מבין המדינות שאני אחראי עליהן", ציין.

מבין המחשבים שהוצגו בלט בהיבט העסקי ה-Portege Z20t, מחשב מבוסס Core M של אינטל שמציג שילוט של מחשב הפיך עם מסך IPS נתיק בגודל של 12.5 אינץ'. הוא מגיע עם רזולוציית FHD ועם יכולת עבודה של עד 16 שעות.

בצד השני של הסקאלה מוצאים את ה-Satellite Click Mini, מחשב 2 ב-1 עם מסך נתיק בגודל של 8.9 אינץ' בלבד, שמזכיר מאוד, הן מבחינה חיצונית והן מבחינת הגודל, Netbook שעבר התאמה לדור הנוכחי של המחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים