פייסבוק השיקה גרסה מהפכנית של מסנג'ר ל-iOS

הגרסה החדשה מאפשרת לשלב בין אפליקציות הפייסבוק והמסנג'ר - לשתף תמונות וסרטים שנשלחו למשתמש דרך תוכנת המסרים בפיד שנמצא באפליקציה של הרשת החברתית

ברוכה הבאה למועדון המיליארד של אנדרואיד. פייסבוק מסנג'ר

גרסה חדשה ל-iOS של מסנג'ר (Messenger), אפליקציית השיחות המיידיות של פייסבוק (Facebook), מאפשרת לשתף ישירות תכנים עם האפליקציה על ידי שימוש בכפתור השיתוף הכללי של מערכת ההפעלה.

זוהי גרסה 22.0 עבור iOS שהועלתה ל-App Store והיא מביאה חידוש גדול מאוד למערכת ההפעלה של אפל (Apple), יכולת שהייתה שמורה עד לאחרונה רק למכשירים המבוססים על אנדרואיד (Android). המשמעות היא שמעתה ניתן לשלב בין אפליקציות הפייסבוק והמסנג'ר, לשתף תמונות וסרטים שנשלחו למשתמש דרך תוכנת המסרים בפיד שנמצא באפליקציה של הרשת החברתית.

איך זה עובד? בכל לחיצה על תמונה, סרטון וידיאו או קישור שנשלח כהודעה אפשר לבחור באפשרות לשלוח את הקובץ אל אפליקציית המסנג'ר ואז לבחור את איש הקשר עמו רוצים לבצע את השיתוף.

למעשה, היכולת לבצע שיתוף באמצעות מערכת ההפעלה עם אפליקציות קיימת ב-iOS מאז הושקה גרסה 8 שלה, אבל החברות היו אלו שהיו צריכות להרים את הכפפה ולהציע את היכולת הזו. הראשונות בתחום אפליקציות השיחות המיידיות היו וייבר ( Viber) וטלגרם (Telegram), וכעת מצטרפת אליהן אחת המשמעותיות ביותר – מסנג'ר.

להורדת הגרסה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים