HTC M9 – עוד מאותו הדבר

ענקית הטכנולוגיה מצטרפת לשורת ההכרזות בכנס בברצלונה ומאכזבת עם מכשיר שלא מחדש הרבה בתכונות שלו

פייר?! התאכזבנו. HTC-M9, צילום: יחסי ציבור

הכרזה רודפת השקה בתערוכת MWC בברצלונה: אל LG, סמסונג (Samsung) וחברות נוספות הצטרפה HTC, שהכריזה בה על מכשיר הדגל החדש שלה, ה-HTC M9. מהפרטים שעלו בהשקה מסתמנת אכזבה מסוימת, בעיקר בכל הקשור לנראות של המכשיר.

באופן כללי, מדובר בסמארטפון שמסכו והרזולוציה שלו זהים לאלה של ה-M8, שהושק בשנה שעברה – גם הוא ב-MWC. אפילו המידות של שני המכשירים כמעט זהות: גודל המסך של ה-M9 הוא 5 אינץ' והרזולוציה – FHD.

מערכת העל שבב שודרגה ל-Snapdragon 810 שמונה ליבות – ארבע ליבות Cortex-A53 במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ וארבע ליבות Cortex-A57 במהירות 2 ג'יגה-הרץ ב-64 ביט.

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) שמעליה גרסה 7 של ממשק ה-Sense הקנייני של HTC. זיכרון העבודה מסתכם ב-3 ג'יגה-בייט, וגם כאן נצמדת החברה לתקן של רוב המכשירים החכמים בקצה העליון של השוק.

המצלמה שודרגה לחיישן תמונה רחבה של 27.8 מ"מ ו-20.7 מגה-פיקסל, כשהעדשה מכוסה בזכוכית מסוג Sapphier להגנה. החיישן של המצלמה, מתוצרת טושיבה (Toshiba), מסוגל להקליט 22 פריימים בשנייה וליצור סרטוני וידיאו באיכות של 4K.

מכשיר ה-M9 מגיע עם סוללה בנפח 2,840 מילי-אמפר לשעה ויהיה מסוגל להחזיק 21 שעות שיחה בדור שלישי, או 17 ימים במצב המתנה. המטען הוא 1.5A, שאמור לאפשר טעינה מהירה יותר. המכשיר מגיע עם מחבר MHL 3.0 להזרמת וידיאו החוצה באיכות של 4K ורמקולי BoomSound עם תמיכה מלאה ב-Dolby Audio 3.

הסמארטפון החדש צפוי להימכר החל מחודש זה תמורת כ-600 דולר.

בנוסף הכריזה HTC על רצועת ספורט חדשה בשם Grip, שמציעה במחיר של רצועות בגדלים שונים מסך קמור בגודל 1.8 אינץ', רכיב GPS וחיבור ישיר לרשת הספורטאים וחובבי הכושר הגופני של חברת ציוד ההלבשה הספורטיבי New Armour. אפשר גם להתחבר לשעונים כדי לקבל התראות על הודעות ומיילים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים