הבשורה על פי וואווי: שעון חכם ויפה ורצועות ספורט יחודייות

שעון יפה במיוחד ושתי רצועות ספורט למביני עניין, ענקית הסלולר גונבת את ההצגה מהחברות הגדולות

40 עיצובים של תשובה לשאלה: מה השעה? Huawei Watch

אחת ההכרזות המסקרנות של WMC 2015 היא הכניסה של וואווי (Huawei) לשוק השעונים החכמים – הכרזה שבוצעה אמש (א').

מדובר בהפתעה בעיקר משום שהשעון החכם שהחברה משיקה הוא, ככל הנראה, המוצלח ביותר שיצא עד היום לשוק, לפחות מבין אלה שמבוססים על Android Wear. בנוסף, מדובר במוצר יפה לעין.

השעון, שמכונה בפשטות Huawei Watch, דומה לחלוטין מבחינה חיצונית לשעון קלאסי וכולל מסגרת, ציר וכתר שבנויים ממתכת אל חלד חסינה לשריטות. הוא מיוצר בשלושה צבעים: זהב, כסף ושחור.

מסך ה-AMOLED של השעון הוא בגודל 1.4 אינץ' וברזולוציה של 400×400 פיקסלים, שמספקת צפיפות של 286 פיקסלים לאינץ'. בנוסף, הזכוכית מוגנת בעדשת Sapphire והיא חסינה לשריטות.

המוצר מצויד בחיישנים שונים: מונה פעימות לב, חיישן תנועה שפועל על שישה צירים וכפתור המאפשר להחליף בקלות את לוח המחוונים של המסך. בוואווי מספרים שהוא מצויד ב-40 סוגים של מסכים ראשיים שונים.

Huawei Watch מבוסס על מעבד 1.2 ג'יגה-הרץ של קוואלקום (Qualcomm) והוא מציע 512 מגה-בייט זיכרון עבודה לצד 4 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי. עם קישוריות בלוטות' 4.1 (Bluetooth 4.1) הוא מתחבר לכל טלפון שמבוסס על אנדרואיד (Android) בגרסה 4.3 ומעלה.

השעון יהיה זמין החל ביוני, כולל בישראל. המחיר טרם נקבע סופית.

רצועות הכושר של וואווי

בנוסף, החברה הסינית חשפה שתי רצועות חכמות חדשות: האחת היא TalkBand B2 – רצועת כושר שהחלק המרכזי בה כולל מסך PMOLED בגודל 0.73 אינץ', שניתן לשליפה ולשימוש גם כאוזניית בלוטות'. היא מיוצרת מסגסוגת אלומיניום בצבע שחור, כסף או זהב ומציעה עד שש שעות עבודה. הדגמים השחור והלבן מגיעים עם רצועת גומי ומחירם יהיה 169 יורו. המתעניינים בדגם הזהב עם רצועת עור חומה ישלמו 199 יורו עבור התכשיט הממוחשב.

הרצועה השנייה דומה ל-TalkBand N1 והחברה מייעדת אותה לחובבי הספורט והמוזיקה גם יחד. ההבדל הוא באוזנייה הנשלפת, שכוללת רכיב Hi-Fi, ובבלוטות', שמקשר לרצועה עצמה לצורך שמיעת השירים באיכות גבוהה. היא תוצע בצבעי כסף, אפור ואדום, תמורת 119 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים