רונית רינדר, בנק לאומי: "הפחתנו את כמות ההדפסות ב-40% ואת צריכת האנרגיה – ב-67%"

"איחדנו את בתי הדפוס והבאנו לחיסכון תפעולי בפרויקט בסיוע חברת מפעיל", אמרה רינדר, ראש מערך רכש, בינוי ולוגיסטיקה בבנק

"בנק לאומי צמצם את כמות הדפים המודפסים בו ב-40% ואת צריכת האנרגיה – ב-67%. גרם לכך פרויקט איחוד בתי דפוס שביצענו בסיוע חברת מפעיל, שהביא לחיסכון תפעולי", כך אמרה רונית רינדר, ראש מערך רכש, בינוי ולוגיסטיקה בבנק.

רינדר דיברה בכנס PRINT 2015 של אנשים ומחשבים, שנערך היום (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מתחום הדפוס. הנחו את האירוע פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי רינדר, היו לבנק לאומי שני בתי דפוס – האחד בתל אביב והשני בלוד. "רצינו לאחד ביניהם, כי עזבנו את המשרדים ברחוב אחד העם בתל אביב, בין השאר בשל עלויות הארנונה הגבוהות", אמרה. "מכונות הדפוס שלנו היו ישנות ולא יעילות, כמות הדו"חות אותם הפקנו מהמחשב המרכזי הלכה והתמעטה במהלך השנים והייתה ניצולת נמוכה. מצב זה היווה כר לקבלת החלטות לשינוי".

היא ציינה כי "עלות התחזוקה של המדפסות הייתה גבוהה ועמדה על כמה מיליוני שקלים. חיפשנו טכנולוגיה להדפסה ממקורות שונים. בחרנו בחברת מפעיל, שעשתה עבורנו פיילוט במשך חצי שנה. כיום אנחנו מצויים אחריו והגענו לחסכון של יותר מ-60% בעלויות התחזוקה, שכן המדפסת יכולה להדפיס גם דו"חות מהמיינפריים וגם דו"חות רגילים. עברנו למצב של הדפסה דו צדדית ובנוסף, חסכנו בשינוע הדפסות מתל אביב ללוד. כיום יש לנו שלוש מכונות דפוס במקום ארבע בעבר".

"איחוד בתי הדפוס הניב לנו חיסכון תפעולי, אותו השגנו בסיוע חברת מפעיל. זאת, לצד חיסכון בכמות הנייר המופקת וייעול תהליכים", סיכמה רינדר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים