פול בארץ', זירוקס: "יש להכניס מימד של חוכמה להדפסה, לטובת הייעול והחיסכון"

"פישוט של העסקים יכול להיעשות גם באמצעות פתרונות הדפסה חכמים", אמר בארץ', מנכ"ל עסקי GDO בחברה

פול בארץ', מנכ"ל עסקי GDO בזירוקס. צילום: קובי קנטור

"עולם ההדפסה מביא להיצף בארגון ולכן נדרש להכניס בו מימד של חוכמה. הדבר יביא לייעול תהליכי ניהול המסמכים והידע בארגון ובנוסף, יניב חיסכון ארגוני", כך אמר פול בארץ', מנכ"ל עסקי GDO בזירוקס (Xerox).

בארץ' דיבר בכנס PRINT 2015 של אנשים ומחשבים, שנערך אתמול (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מתחום הדפוס. הנחו את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי בארץ', "פישוט של העסקים יכול להיעשות גם באמצעות פתרונות הדפסה חכמים. אנחנו חיים בעולם משתנה, העסקים הולכים ונהיים גדולים ומורכבים יותר. ה-IT מכיל בתוכו מימדים ומגמות שלא היו בעבר, כגון מדיה חברתית והעולם הנייד, לצד העובדה שהעבודה לא בהכרח נעשית במקום העבודה. אנחנו יכולים לסייע לארגונים לפשט את עסקיהם, בשל הידע שצברנו בששת העשורים האחרונים".

"הוזלה של 30% בעלויות שוטפות"

"ניהול סביבת ההדפסה בצורה נכונה יכול להניב חיסכון בעלויות הדפסה בכמה רמות: אספקה, תחזוקה ושירות", אמר. "אנחנו יכולים לעזור ללקוח להגיע להוזלה של 30% בעלויות שוטפות. שירותי הדפסה מנוהלים מספקים ערך מוסף עם יציבות, גידול בתפוקה ואבטחת מידע, עם מיכון ופישוט".

על פי בארץ', "נדרש לבנות פתרון הדפסה שעולה בקנה אחד עם היעדים העסקיים של הארגון – וזו אינה משימה פשוטה. כאשר אנחנו מגיעים ללקוח ארגוני, אנחנו עורכים בדיקה יסודית של סביבת ההדפסה המשרדית של הארגון ולאחריה מגישים המלצות לשיפור וחסכון בעלויות. על ידי איחוד תהליכי הליבה בארגון, הוא יכול להשיג שיפור ניכר בפרודוקטיביות ולקבל חסכון משמעותי בתחומים כגון שיחות למחלקת המחשבים, החלפת חומרים מתכלים, תחזוקה, תיקונים ופחות חשבוניות לטפל בהן".

"ניתן להעריך את תשתית ההדפסה הקיימת, את העלויות ואת התהליכים העסקיים, על מנת לקבוע נקודת התחלה שניתן יהיה להשוות אליה את השיפורים ואת החיסכון בעתיד", הוסיף בארץ'. "עיצוב סביבת משרד חדשה, שהולמת את היעדים העסקיים של הארגון, תביא לייעול סביבת ההדפסה שלו ולחיסכון מרבי. אנחנו גם נעריך את שיטות העבודה יחד עם הארגון ולאחר מכן נזהה תהליכים קיימים שניתן לשפר, לדוגמה על ידי יצירת תהליכי עבודה אוטומטיים, או הדפסה בנקודת הצורך – באמצעות הדפסה מהמכשיר הנייד. בדרך זו נגיע למצב בו יתפנה למנמ"ר זמן ונאפשר לכל משתמשי הקצה להיות פרודוקטיביים יותר בעסק".

בארץ' סיים באמרו כי "יש להגיע להכנסת מימד של חוכמה להדפסה. נדרש לעבור ממצב של מיטוב הדפסה לצמצום כמויות ההדפסה. כלל הפעילויות הללו יביא למיטוב השימוש במסמכים המודפסים ולקבלת תמונת מצב של ההדפסה בארגון, עם הצבעה על הנקודות אותן ניתן לייעל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים