האוזניות הביומטריות שמנטרות דופק ולא צריכות סוללות

הן עומדות בזיעה, בגשם, לא צריכות מטען, מכבי תל אביב משתמשת בהן וכן, אפשר גם לשמוע בהן מוזיקה ● אוזניות SMS BioSPORT הן צעד קטן למחשוב הלביש וצעד גדול נוסף לאינטל

09/03/2015 17:36
מה נשמע? אוזניית SMS BioSPORT

שנייה לפני שאפל (Apple) קופצת למים העמוקים של בריכת המחשוב הלביש, אינטל (Intel) ממשיכה לחתור להשגת עוד מוצרים בקטגוריה. באירוע שהתקיים היום (ב') בהיכל מנורה ביד אליהו, השיקה החברה אוזניות ביומטריות תחת המותג SMS Audio, מבית היוצר של הראפר 50 סנט.

המוצר מתבסס על שבב אינטל, שמאפשר מדידת דופק על ידי ניטורו באוזן של המתאמנים. כחלק מטכנולוגיה זו מסוננות כל שאר התנודות שמבצע הגוף ומתקבלים נתוני דופק רצפי, שניתן לעקוב אחריו. האוזניות, SMS BioSPORT, תוכננו על מנת לספק אפשרויות אימון מתקדמות התורמות לשיפור הישגים לספורטאים בכל רמה.

חידוש מעניין שמספקת אינטל הוא שהאוזניות לא צריכות הטענה. היכולת הזו ניתנת להן על ידי הטמעה מובנית של רכיב 3.5 מ"מ Audio Jack, שמייתר את הצורך בשימוש בסוללות. פיצ'רים נוספים שמייחדים את המוצר הם חיישן אופטי מובנה למדידה רציפה של קצב לב בזמן פעילות גופנית אינטנסיבית או מנוחה; ועמידות במים. רמת אטימות בתקן IPX4 מפני גשם וזיעה, אולם שחייה איתן היא לא משהו שאנחנו ממליצים עליו.

באירוע ההשקה הוכרז כי האוזניות עובדות על כל מערכת הפעלה וכי, מאפשרות סנכרון מלא עם אפליקציית הספורט RunKeeper ובהמשך יתממשקו עם אפליקציות נוספות.

מתייחסים ברצינות לדופק שלך. אוזניית SMS BioSPORT

מתייחסים ברצינות לדופק שלך. אוזניית SMS BioSPORT

בריאן מ. נוהה, נשיא SMS Audio, אמר כי "שיתוף הפעולה בין SMS לאינטל בתחום הטכנולוגיה הלבישה מעלה את היכולת שלנו להביא את הכושר החכם לצרכן. עם כניסתן של אוזניות SMS BioSPORT ושילובה של הטכנולוגיה הביומטרית, היכולת של המתאמן לאסוף מדדים ומידע על ביצועיו תשולב באופן חכם ובלתי מופרד מאורח החיים".

מייקל בל, סגן נשיא ומנכ"ל לפיתוח טכנולוגיות לבישות באינטל, ציין כי החברה "ממוקדת בהובלת החדשנות בתחום הטכנולוגיה הלבישה ומחפשת שיתופי פעולה רבים עם חברות ומותגי לייף סטייל כמו Audio, על מנת להשלים את הטכנולוגיה שלה".

כחלק ממהלך ההשקה, האוזניות ישמשו את שחקני מכבי תל אביב בזמן האימונים ושחקני הקבוצה יהיו הפרזנטורים של המוצר. בחודשיים הראשונים ניתן יהיה לרכוש את המוצר רק באורנג'. המחיר? 899 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים