עיליי אבני, Webscience: "מנמ"רים עושים e-Commerce מרצון ולא רק כי הם צריכים"

הדברים נאמרו ברב שיח לקראת כנס Real eCommerce 2015 ● "הלקוחות שלנו כבר רואים הרבה מעבר לחנות, הם רואים גם את חווית הממשק", כך אמרה ליאת פוקס מ-Dynamic yield

09/03/2015 18:50
עיליי אבני, מנכ"ל WebScience.pro

"ניתן לראות שינוי בגישה להקמת חנויות אינטרנט", כך אמר עיליי אבני, מנכ"ל Webscience.

הדברים נאמרו ברב שיח לקראת כנס Real e-Commerce 2015, שיתקיים ב-31 במרץ ב-yes Planet בראשון לציון, בהפקת אנשים ומחשבים.

אבני מפרט את מרכיבי השינוי: "עד לפני שנה, תהליך הקמת החנות נכפה על המנמ"רים. טרדות רבות היו מלוות אותם בדרך להקמת החנות: האם זה יעבוד? מה יקרה אם זה לא יעבוד? מה יקרה אם לא יהיה מלאי? ואיך בכלל מחברים בין מלאי בחנות למלאי באינטרנט? כיום יש תזוזה. המנמ"רים ואנשי השיווק מבינים שחייבים לספק סחורה תוך 24 שעות ושחייבים שהמשלוח יהיה בחינם. אפשר בהחלט להגיד שהמנהלים כיום עושים e-Commerce כי הם רוצים ולא רק כי הם צריכים".

ליאת פוקס, Dynamic yield

ליאת פוקס, Dynamic yield

ליאת פוקס מ-Dynamic yield מצטרפת לאבני ומחדדת: "מנקודת המבט הטכנולוגית, 80% מהישראלים עושים קניות ברשת, אבל הרוב קונים בחו"ל. האתגר העיקרי שלנו הוא להביא את הקניות לישראל. בזמן האחרון, בהחלט ניתן לראות אתרים חדשים וניסיון גדול יותר להחדרה של התחום הזה לארץ. הלקוחות שלנו כבר רואים הרבה מעבר לחנות. הם רואים גם את חוויית הממשק ומבינים עד כמה חשוב לייצר סביבה אחידה התחרות היא לא רק להקים חנות אלא לייצר חווייה אחידה בין החנות הפיזית לאפליקציה ולאתר".

עמית שמש, מנכ"ל סנייפר

עמית שמש, מנכ"ל סנייפר

"הלקוחות כבר שם, הם קונים", סיכם עמית שמש, מנכ"ל סנייפר, את השילוב הגדל של e-Commerce בשוק המקומי. "שני החסמים העיקריים שליוו אותנו בעבר כבר פחות נמצאים והם הקושי לקנות בלי לגעת בפריט והשימוש בכרטיס אשראי. ב-2015 חברות שבתוך התהליך כבר עולות דרגות בהתמקצעות".

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים