עקב תקלה: iTunes ו-App Store הושבתו במשך 12 שעות

משתמשים רבים פרקו את תסכולם במהלך ההשבתה הארוכה ברשתות חברתיות, לאחר שגילו כי אינם יכולים להוריד אפליקציות או שירים

זה לא נעים לראות iTunes סגור. אילוסטרציה: BigStock

רק בשעות אחר הצהריים של אתמול (ד') שבו חנויות iTunes ו-App Store של אפל (Apple) לפעול, לאחר שהושבתו במשך 12 שעות עקב תקלה, שתוארה על ידי אפל כ-"שגיאה טכנית פנימית" במערכת DNS של החברה. התקלה כללה השבתה כללה שירותים רבים, ובכלל זה Mac App Store ו-iBooks.

משתמשים רבים פרקו את תסכולם במהלך ההשבתה הארוכה ברשתות חברתיות דוגמת טוויטר (Twitter), לאחר שגילו כי אינם יכולים להוריד אפליקציות או שירים.

עבור אפל, שמבחינת שווי השוק שלה היא כיום חברת ההיי-טק הגדולה בעולם, חנויות iTunes ו-App Store הן מקור הכנסה חשוב, והתקלה הממושכת גרמה לה להפסד ישיר של הכנסות. מעבר לכך, היא גרמה לפגיעה בתדמית החברה ובחוויה של המשתמשים.

ברבעון הראשון של שנת הכספים הסתכמו ההכנסות של אפל מחנויות אלה בקרוב ל-4.8 מיליארד דולר – כ-6% מכלל ההכנסות של החברה.

עם זאת, "תקלות מתרחשות מדי פעם. מבחינתנו, זהו אירוע בעל משמעות מועטה מאוד", אמר דניאל איב, אנליסט מ-FBR Capital Markets.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים