מחקר: חברות שמשקיעות באבטחה מעלות את ההכנסות שלהן

ארגונים שמתמקדים באבטחת מידע מניבים את שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בהכנסות - יותר מ-20%, על פי מחקר עולמי של Blue Coat

ההשקעות באבטחה בעלייה? גם ההכנסות. צילום אילוסטרציה: BigStock

ארגונים ברחבי העולם שמשקיעים באבטחת מידע ובהגנת הסייבר הם בעלי שיעורי הצמיחה הגבוהה ביותר בהכנסות – כך על פי מחקר חדש. על פי הנתונים, הכנסותיהם של ארגונים אלה צומחות ביותר מ-20% בשנה.

המחקר נערך על ידי Vanson Bourne במימון חברת אבטחת המידע Blue Coat. הוא נערך בקרב 1,580 מקבלי החלטות עסקיים, אנשי IT ומנהלי אבטחת מידע בארגונים, ב-11 מדינות.

מהנתונים עולה כי 93% מבכירי הארגונים המשקיעים באבטחה שהכנסותיהם הן הצומחות ביותר השיבו כי אבטחת מידע היא מרכיב מפתח להשגת יעדיהם העסקיים.

31% מהארגונים בבריטניה דיווחו כי סבלו בשנה החולפת מפריצה וגניבת נתונים, או מאובדנם. 61% מהעסקים במדינה זו הודו שכיוון שחוו אירועי אבטחה בפרופיל גבוה, הם הגדילו את שימת הלב לתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר. שיעור הארגונים שפעל כך בגרמניה ובצרפת היה נמוך יותר ועמד על 38% ו-36%, בהתאמה.

צוותי ה-IT שונאים סיכונים?

המחקר העלה כי צוותי ה-IT נוטים פחות לאפשר נטילת סיכונים, לעומת עמיתיהם העסקיים – כך לדעת 60% מכלל הנשאלים. זאת, על אף ש-66% מכלל הנשאלים ראו בנטילת סיכונים מעשה חיובי, שעשוי להגדיל את צמיחת הארגון שלהם.

למרות הקשר הברור בין עסקים שהשקיעו משאבים רבים ב-IT לגידול בהיקף בצמיחה שלהם, הנשאלים סיפקו מגוון רחב של תשובות באשר לצעדים המעשיים שיסייעו להפחית את הסיכונים בעת הטמעת טכנולוגיה חדשה. רק 52% מהם ערכו סקרי ניתוח סיכונים לפני שאימצו יישומים חדשים.

לדברי רוברט ארנג'לוביק, מנהל מוצרים לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-Blue Coat, "עסקים יודעים באופן אינסטינקטיבי שהצלחה באה ממקום של נטילת סיכונים, ומי שלא נוטל את אותם סיכונים נשאר מאחור. אלא שמצב אבטחה המידע 'תוקע' לעיתים ארגונים. לכן, מה שהם נדרשים לו הוא ניתוח סיכונים מושכל, כדי שהם יקבלו החלטות בצורה טובה יותר". הוא הוסיף כי "נדרש לנהל את האיזון בין נטילת סיכונים והרצון בביצועים פיננסיים משופרים. איזון זה הוא רכיב מפתח בהצלחה עסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים