קרן שתוי, סלקום: "ארגונים נדרשים להתמודד עם איומים ידועים ובלתי ידועים"

"הפעילות בעולמות האבטחה והתקשורת היא מרכזית, ויש להיות עם הלקוחות ברגעים הקשים - ולתת להם מענה", אמרה שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בקבוצת התקשורת

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

"עולם אבטחת המידע מתפתח, האיומים גדלים וכך גם היקף הפתרונות. ארגונים נדרשים לתת מענה לאיומים ידועים וכן לאיומים לא ידועים", כך אמרה קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום.

שתוי דיברה בפתח כנס שערכה החברה היום (ד') באולם האירועים דופלקס בהרצליה, תחת הכותרת "סייבר 360". האירוע נערך בהשתתפות מקצועני אבטחת מידע ותקשורת, והוצגו בו פתרונות אותם מטמיעה סלקום בקרב לקוחות ארגוניים, בעולמות הרישות, התקשורת ואבטחת המידע – של HP ופורטינט (Fortinet).

היא ציינה כי "סלקום בנתה את עצמה כקבוצת תקשורת, תוך שהיא פונה לכיוונים חדשים. אחד מהם הוא השקת שירות סלקום TV. השני הוא העמקת החדירה בעולם תשתיות התקשורת, כחלק מהתחרות שפתח משרד התקשורת. כך, לקוחות פרטיים יכולים לבחור בנו כחלופה בעולם התשתיות ל-HOT ולבזק. אנחנו יודעים לתת ללקוחות מענה בכל עולמות התקשורת ולשים בבית הצרכן טלפון ביתי, אינטרנט וטלוויזיה".

"סלקום פועלת מזה 15 שנים בעולם הארגוני, דרך נטוויז'ן, עם אינטגרציה של פתרונות אבטחת מידע ותקשורת", אמרה שתוי. "יש לנו שני דטה סנטרים – בראש העין ובחיפה, ואנחנו מספקים מגוון שירותים, לרבות בענן, שירותי מומחה ופתרונות בחצר הלקוח".

שתוי סיכמה באמרה כי "הפעילות בעולמות האבטחה והתקשורת היא מרכזית. אנחנו שחקנים מרכזיים בכל העולמות, והמשימה היא להיות אצל הלקוחות ברגעים הקשים – ולתת מענה".

"העולם עובר לאלחוט"

דרור גולדשמיד, מנהל חטיבת הנטוורקינג ב-HP ישראל, אמר כי החברה היא הגדולה בעולם בתחום ה-IT ושנייה בתחום התקשורת.

דרור גולדשמיד, מנהל חטיבת הרישות ב-HP ישראל. צילום: סיון פרג'

דרור גולדשמיד, מנהל חטיבת הנטוורקינג ב-HP ישראל. צילום: סיון פרג'

"העולם עובר לאלחוט", הוסיף, "ובשל כך רכשנו את ארובה (Aruba). זהו תחום חשוב ונדרש להשקיע בו, כי הוא טומן בחובו חסכון".

לדבריו, "רשתות התקשורת תעבורנה מהפכה: HP יוצרת ומובילה סטנדרטים של SDN (רישות מוגדר תוכנה). שכבת הציוד תהיה פשוטה והאפליקציה תהיה 'המלכה'. הוא ציין כי "יש ל-HP עשרות מוצרים בעולם ה-SDN, וגם קונטרולר שמתווך בין שכבת המוצרים לשכבת האפליקציה, לרבות אפליקציות פרי פיתוחנו. אנחנו פועלים בכל התשתיות – מתגים, נתבים, אלחוט, Voice, וגם עם Lync Server 2013 של מיקרוסופט (Microsoft)".

הוא סיכם באמרו כי "החיבור בין סלקום ל-HP ימשיך להניב ערכים מוספים ללקוחות הארגוניים".

"ארגונים נדרשים לגישה כוללת"

רובי כהן, ראש צוות Presale בחטיבת הרישות של HP ישראל, ציין כי "ארגונים נדרשים לגישה כוללת, עם ניהול כלל רכיבי ורשתות התקשורת של הלקוחות הארגוניים".

רובי כהן, ראש צוות Presale בחטיבת הרישות של HP ישראל. צילום: סיון פרג'

רובי כהן, ראש צוות Presale בחטיבת הרישות של HP ישראל. צילום: סיון פרג'

"אנחנו מציעים רכיב ניהול בשם IMC", אמר. "מדובר במערכת שליטה ובקרה מלאה, מודולרית, ש-'מדברת' עם ספקי תקשורת ומנהלת ציוד תקשורת, לא רק של HP. המערכת מבוססת פרוטוקולים פתוחים, מתממשקת גם לציוד של המתחרים ומספקת יכולת ניהול אחודה ממקום מרכזי אחד".

כהן הוסיף כי "החברה פיתחה יכולות ל-SDN. התחלנו ברמה של התשתית. כל ציוד תקשורת המפותח על ידי HP מבוסס פרוטוקול פתוח, שמשמש כמתווך בינו לבין מערכות הבקרה שלנו, SDN Controller. על זה פיתחנו API, ממשק תוכנה שמאפשר ליצרנים שונים של אפליקציות להתממשק אל אותו בקר ולבקש שירותים מהרשת".

"המודעות לאיומים גדלה – אבל לא מספיק"

בני פלח, מנהל פעילות פורטינט בישראל, יוון וקפריסין, אמר כי "החברה בת 15 ושווייה 6-7 מיליארד דולר. היא פעילה בישראל מ-2004 וכבר ביצעה 25 אלף התקנות בארץ". לדבריו, "בשנה החולפת גדלה ההשקעה בעולם האבטחה, כי לצד הגידול באיומים כך גדלה גם המודעות להם – אבל לא מספיק".

ני פלח, מנהל פעילות פורטינט בישראל, יוון וקפריסין. צילום: סיון פרג'

בני פלח, מנהל פעילות פורטינט בישראל, יוון וקפריסין. צילום: סיון פרג'

"על מנת לתת מענה כולל ללקוחות, ייסדנו ברית לשיתוף מידע עם 10 ספקיות אבטחת מידע, בהן סימנטק (Symantec), מק'אפי (McAfee) ופאלו אלטו (Palo Alto)", הוסיף.

"האתגרים של מנהלי האבטחה הם ניתוח האיומים בזמן אמת וניתוח הקבצים החשודים כנגועים", אמר פלח. הוא ציין כמה מפתרונות החברה, ביניהם "FortiGate – הדור הבא של הפיירוול, שמספק ממשקים בקצב מרבי של 100 ג'יגה-ביט וקצב הגנה של 300 ג'יגה-ביט לשנייה. פתרון נוסף הוא 'ארגז חול' וירטואלי".

הוא סיכם באמרו כי "אנחנו משקיעים בשיתוף עם סלקום בעולמות אבטחת המידע – לטובת ההמשכיות העסקית של ארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים