בתוך שנה: תוכנית פרישה מרצון שנייה בסלקום

החברה ו-ועד העובדים הודיעו ביחד על התוכנית, שכוללת תנאי פרישה מועדפים ● מיה יניב, יו"רית ועד עובדי סלקום: "ועד חזק הוא כזה שקובע את הטון"

קנס גדול. סלקום

התחרות הקשה והשחיקה בהכנסות וברווחים בשוק הסלולר מביאות את סלקום להמשיך ולצמצם במצבת העובדים שלה. החברה ו-ועד העובדים הודיעו היום (א') על תוכנית פרישה מרצון, השנייה בשנה האחרונה, שדומה לתוכנית הקודמת, בה פרשו כמה מאות עובדים מהחברה, בתנאים מועדפים.

לפי הודעת ועד העובדים, יקבלו מי שמבקשים לפרוש תנאי פרישה מועדפים, בהתאם לוותק שלהם בחברה ולגילם. התוכנית תהיה פתוחה להרשמה למשך חודש.

בתוכנית זו יכולים לפרוש מי שיש להם ותק של מעל 30 חודשים בחברה. עובדים בני 58 ויותר יהיו זכאים לפנסיית גישור מוקדמת או לחלופין, לפי בחירת העובד, קצבה מהוונת חד פעמית או חודשית, עם הפרשות לפנסיה עד גיל 67, על בסיס המשכורת האחרונה. עובדים בני 45 ויותר יקבלו סכום של שכר חודשי על כל שנת עבודה ומענק של משכורת נוספת. עובדים שברשותם רכב חברה יהיו זכאים להחזיק ברכב לתקופה של שלושה חודשים נוספים. כלל הפורשים יקבלו ייעוץ פנסיוני מקצועי, כמו גם ליווי אישי במציאת עבודה.

מיה יניב, יו"רית ועד עובדי סלקום, ציינה כי "ועד חזק הוא כזה שקובע את הטון. אחרי הסכם קיבוצי מרשים ואין ספור הישגים לאורך הדרך, הפעם השגנו עבור האדם העובד אפשרות אמיתית לבחור בהגשמת חלום ולקבל באמצע החיים הזדמנות ענקית לשינוי עם גב כלכלי חזק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים