דרישה: להוריד את שמו של הנער משועפאט מהאתר לנפגעי פעולות האיבה

ארגון נפגעי הטרור דורש להסיר את שמו של מוחמד אבו חד'ר מאתר הביטוח הלאומי, מכיוון שנרצח בפעולה "אקראית" ועל רקע פלילי, ולא על ידי אויב ● גולשים רבים ברשתות החברתיות מיהרו לתמוך בדרישה

מוחמד אבו חד'ר

לקראת יום הזיכרון, ארגון נפגעי הטרור אלמגור פנה בדרישה להוריד את שמו של מוחמד אבו חד'ר, הנער משועפאט שנרצח על ידי יהודים, מאתר האינטרנט הממשלתי לזכר נפגעי פעולות האיבה ומהאנדרטה בהר הרצל – כך דווח בקול ישראל.

אבו חד'ר, שרוצחיו שרפו את גופתו ביער ירושלים, הוכר על ידי משרד הביטחון כנפגע פעולות איבה עם הגשת כתב האישום נגד החשודים ברציחתו.

בארגון טוענים כי אין להשוות בין רצח אקראי, לדבריהם, לכזה שבוצע על ידי האויב – בין אם מדובר במדינות או בארגוני טרור. הם טוענים כי הרצח שלו היה מעשה טירוף של פושעים פליליים.

הידיעה על דרישת ארגון אלמגור קנתה לה תומכים רבים ברשתות החברתיות, שחלק מהם אף בחרו לקלל את הנער הנרצח. אחד הגולשים כתב כי "רק בישראל מחבל יכול להיות מונצח לצד גיבורים" וגולשת אחרת קראה להחרים את הטקסים "עד שיוסר השקץ". חלק מהם טענו כי הוא הצטלם עושה תנועת וי עם חטיפתם של שלושת הנערים בגוש עציון.

לעומתם, אחד הגולשים כתב כי ההחלטה להכיר באבו חד'ר כנפגע פעולות איבה "צודקת לגמרי! להזכירכם, הילד נרצח רק משום שהוא ערבי ולא בגלל שום סיבה אחרת, וזאת במסגרת של פעולת טרור של מחבלים יהודים על רקע לאומני". במענה לטענות כי הפלסטינים לא מזכירים ישראלים שנהרגו בפעולות טרור כתב אותו גולש: "ההשוואה לפלסטינים בכלל לא רלוונטית מפני שהוא אזרח ישראלי. אם היה אזרח פלסטיני החוק, מן הסתם, לא היה חל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים