רד-האט השיקה שתי ערכות תוכנה וכלים חדשות

Red Hat Developers Toolset 3.1 ו-Red Hat Software Collections 2 beta הן אוסף של כלי פיתוח, שפה ומאגרי נתונים, והן מיועדות לשימוש עם שרתים המבוססים על Red Hat 6 או 7

הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), מחברות הפצת הלינוקס (Linux) הגדולות והנפוצות יותר בתחום העסקי, ובמיוחד בתחום ה-IT, שחררה שתי ערכות תוכנה וכלים חדשות. ערכות אלה אמורות לעזור למפתחים לקבל את הכלים המעודכנים ביותר עבור פיתוח בסביבת רד-האט.

הערכות, Red Hat Developers Toolset 3.1 ו-Red Hat Software Collections 2 beta, הן אוסף של כלי פיתוח, שפה ומאגרי נתונים, והן מיועדות לשימוש עם שרתים המבוססים על Red Hat 6 או Red Hat 7. הן זמינות עבור מי שרשום לתוכנית הפיתוח לארגונים של רד-האט ולמנויים מתאימים אחרים.

אוסף כלי המפתחים כולל מהדרי C ו-++C בקוד פתוח וכמה כלי פיתוח משלימים. הוא מאפשר למפתחים לכתוב אפליקציות פעם אחת ואז לפרוס אותן בכמה גרסאות שונות של הלינוקס הארגוני שמציעה החברה. שני הכלים העיקריים בערכה זו הם GNU Compiler Collection 4.9.2 ו-Eclipse 4.4.2, שכבר מציע תמיכה בג'אווה 8 (Java 8).

אוסף התוכנה מספק גרסאות מעודכנות של יישומים שונים שמיועדים לפיתוח, כולל הגרסאות המעודכנות של שפות הפיתוח Python 3.4 ,PHP 5.6 ו-Ruby 2.2, שכוללת את אוסף Rails 4.1. כמו כן, הוא כולל כלים לפיתוח בסיסי נתונים כמו MySQL 5.6 ,MariaDB 10 וכלי שרת בדמות Passenger 4.0.

החברה תספק תמיכה עבור הכלים הכלולים בערכות החדשות במשך בין שנתיים לשלוש שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים