אתר ה-"סטארט-אפים"

שני סטודנטים מארצות הברית פיתחו אתר שמתחזה לאתרים של סטארט-אפים בצורה הומוריסטית ומשעשעת

Polish - באיזה מובן? צילום: מתוך האתר

אתר שפותח בידי שני סטודנטים למדעי המחשב ממכללת ג'ורג'יה-טק בארצות הברית מספק שעשוע חביב לגולשים שמחפשים הפתעות וחיוכים.

האתר, Random Startup Homesite Generator, שפותח על ידי הסטודנטים טיפני זאנג ומייק ברדלי, גורם בכל לחיצה על "Get Started" לקבל אתר של חברת סטארט-אפ עם כיתוב של שם החברה ותמונת רקע חדשים לגמרי. הכיתובים, יש לציין, די ביזאריים – מ-"עבור אלה שאוהבים להתכסות" ועד אתר של "הסופר המתחשב הראשון".

האתרים הללו, כמו גם ה-"חברות" שעומדות מאחוריהם, מצוצים כמובן מהאצבע, אבל הם נראים וגורמים להרגיש כמו אתרים אמיתיים של סטארט-אפים.

עד כמה אמיתיים? מעבר להצגת הנושא בו מטפלת החברה, תוכנה בדרך כלל, ניתן למצוא בכל אתר גם פרטים אודות המקימים ובעלי התפקידים הבכירים בחברה; ציטוטים של "מומחים" שכבר בדקו אותה; שמות של אתרים שכבר סיקרו אותה; ושמות של שותפים עסקיים או לקוחות. יש גם שדה לשליחת מייל שברגע שלוחצים עליו מופיע הסבר מהו האתר.

Random Startup Homesite Generator נכתב תוך שימוש מסיבי בג'אווה סקריפט (JavaScript) והוא מבוסס על תבנית Bootstrap שעברה שינויים רבים. זאנג וברדלי כתבו אותו כפרויקט צדדי, כדי לתרגל את יכולות התכנות שלהם. התוצאות מבוססות על רשימות של מילים עם מספר שינויים שמבטיחים שהמידע המוצג באתרים שמופיעים ייראה הגיוני ובעל הקשרים נכונים.

כדי להשתעשע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים