אהבתם את Swiftkey? אולי תתחברו גם ל-Clarity

החברה שמפתחת את המקלדת צד שלישי המפורסמת משיקה מוצר חדש עם חידוש מעניין: יכולת לתקן שגיאות הקלדה מהעבר ● מי ינצח במבחן האצבעות?

תשדרג או תשנמך את מהירות ההקלדה? Clarity

Swiftkey Greenhouse, מחלקת הפיתוח והמחקר של Swiftkey, מפתחת המקלדות צד שלישי המפורסמת לאנדרואיד (Android) ול-iOS, שחררה מקלדת חדשה שמטרתה לתקן ביטויים ומשפטים קצרים מעבר למילים. מדובר באפליקציה שמכונה Clarity, והיא מוגדרת על ידי החברה כמקלדת ניסיונית.

להבדיל ממקלדת ה-Swiftkey הרגילה, Clarity אינה בוחנת כל מילה ומילה שמוקלדת ומציעה קיצור דרך מהיר להשלמתה או לתיקונה, אלא "חוזרת לאחור", בודקת את מספר המילים האחרונות שהוקלדו ומתקנת אותן, תוך שהיא בוחנת אותן ביחד, כמשפט או כביטוי. המשתמש יכול לקבל את התיקון או ללחוץ על מקש ה-Backspace כדי לחזור לגרסה המקורית של מה שהוא הקליד.

המפתחים טוענים שבדיוק כמו Swiftkey ה-"רגילה", גם Clarity לומדת את סגנון הכתיבה של המשתמש ואת המילים בהן הוא מרבה להשתמש, רק שבמקרה הנוכחי מדובר כאמור גם בביטויים.

הבעיות שמסתמנות כרגע הן שהיישום לא תומך, לפחות בינתיים, ביכולת ה-Flow של המקלדת, שמאפשרת כתיבה רציפה באמצעות הזזת האצבע באופן רציף על פני המקלדת.

יצוין כי המקלדת החדשה מיועדת כרגע לאנדרואיד 4.4 ומעלה, ולאנגלית בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים