המסורת נשברת: ויליאם וקייט מידלטון יודיעו על הלידה בטוויטר

הנסיך והנסיכה הבריטיים החליטו לבשר על התינוק החדש לעולם ברשת החברתית לפני ההודעה המסורתית מחוץ לארמון בקינגהאם ● היכונו ל-royalbaby#

הנסיך ויליאם והנסיכה קייט מידלטון ביום חתונתם. צילום: BigStock

במשך מאות שנים, מי מאזרחי בריטניה שהיה רוצה להתבשר בזמן אמת על הלידה והמין של נסיך חדש שנולד, היה צריך להטריח את עצמו עד ארמון בקינגהאם בלונדון. שם היה עליו להמתין שעות ולפעמים ימים עד להגעתו של איש בשירות הוד מלכותה, שהיה יוצא בלבוש מסורתי ומכריז על הלידה בקול רם. כך קרה גם עם התינוק המלכותי האחרון שנולד, בנם הראשון של הנסיך ויליאם והנסיכה קייט מידלטון. אלא שעכשיו, עם לידתו הקרבה של הצאצא השני שלהם (ככל הנראה בסוף החודש), החליט הזוג המלכותי לשבור את המסורת ולמסור את ההודעה הראשונית על כך בטוויטר (Twitter).

הסאנדיי טיימס (Sunday Times) דיווח כי בני הזוג החליטו על הדרך החדשה אולם לא עוזבים את הדרך המסורתית: מי שבכל זאת ירצה להגיע לקבל את ההודעה בארמון בקינגהאם יוכל לעשות זאת. אולם, זו תימסר רק בתום התהליך המסורתי, שכולל חתימה של הרופאים על תעודת הלידה של בן משפחת המלוכה החדש והבאתה לארמון.

יצוין כי גם בלידתו של בנם הראשון, הנסיך ג'ורג', השתמשו ויליאם וקייט בטכנולוגיה ומסרו את ההודעה הראשונית על כך במייל. אולם, אז היה זה לעיתונאים בלבד, בעוד שהפעם כל גולש יוכל לראות את הציוץ.

כמיטב המסורת, מין הצאצא יימסר רק עם לידתו. מעניין האם יהיה זה babyboy# או תהיה זו babygirl#. בכל מקרה, מדובר ב-royalbaby#.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים