אקס ליבריס רוכשת חברה בריטית שמתמחה בפתרונות ניידים לאקדמיה

החברה הנרכשת, oMbiel, פיתחה מוצר שמאפשר למוסדות אקדמיים לספק במכשירים הניידים שירותים ומידע לסטודנטים ● היקף העסקה: 8-10 מיליון דולר

מתי שם טוב, נשיא ומנכ"ל אקס ליבריס

אקס ליבריס הישראלית הודיעה היום (ה') כי רכשה את oMbiel, ספקית מבריטניה של פתרונות תוכנה ופורטלים ניידים למוסדות השכלה גבוהה המסופקים כשירות (SaaS). סכום הרכישה הוא 8-10 מיליון דולר.

campusM, מוצר הדגל של הנרכשת, מאפשר למוסדות אקדמיים לספק במכשירים הניידים שירותים ומידע לסטודנטים פוטנציאליים, קיימים ובוגרים, כמו גם לקהלים אחרים בקמפוס.

המוצר מציע למשתמשים אפליקציות ופורטלי אינטרנט, ובהם מידע על עניינים אקדמיים, מנהלתיים ופעילויות חברתיות בקמפוס, לרבות מערכת שעות, ציונים, מפת הקמפוס, אירועים בו ושירותי ספריות.

אוניברסיטאות רבות בבריטניה ובמדינות נוספות הטמיעו את המוצר. campusM ניתן לשילוב במערכות ארגוניות קיימות למתן שירותים מקומיים, לרבות מערכות לניהול למידה, מתן מידע לסטודנטים ושל ספריות. מוסדות ההשכלה הגבוהה יכולים לבצע התאמות באפליקציות.

מתי שם טוב, נשיא ומנכ"ל אקס ליבריס, אמר כי המוצר "מאפשר למוסדות אקדמיים לטפח את מעורבות הסטודנטים בקמפוס באמצעות התקנים ניידים. הרכישה גם תאיץ את פיתוח השירותים החדשניים לספריות ולסטודנטים המשתמשים בהם".

יו גריפית, מייסד ומנכ"ל oMbiel, יכהן כעת בתפקיד החדש של סמנכ"ל פתרונות ניידים לקמפוסים באקס ליבריס. הוא אמר כי "האינטגרציה בין campusM לפתרונות הקיימים וליחידות האחרות של אקס ליבריס תאיץ את צמיחתו – הן מבחינת פיתוח מוצרים והן בכיסוי השוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים