פייסבוק תארח תכנים מאתרים אחרים

המנגנון החדש יכונה Instant Article וברשת החברתית מספרים שהם שוקדים על פיתוחו כבר מחודש מרץ האחרון ● בין החברות שצפויות להשתתף בפרויקט: Buzzfeed, ניו יורק טיימס ונשיונל ג'יאוגרפיק

באזפיד מקצצת.

פייסבוק (Facebook) עשויה להתחיל לארח עוד החודש כתבות וסרטונים מאתרי תוכן ידועים, דוגמת Buzzfeed, נשיונל ג'יאוגרפיק (National Geographic Society) וניו-יורק טיימס ( The New York Times), כך על פי ידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). המנגנון החדש יכונה Instant Article ובפייסבוק שוקדים על פיתוחו כבר מחודש מרץ האחרון, נכתב בדיווח.

במסגרת המנגנון החדש תציע פייסבוק לאתרים שיספקו את התכנים מודלים מפתים במיוחד של חלוקת הכנסות. אחת האפשרויות היא שהאתרים יוכלו לשמור לעצמם את כל ההכנסות ממודעות שהם עצמם ימכרו, ובנוסף יקבלו 70% מההכנסות מהמודעות שפייסבוק תמכור.

הנדיבות שמגלה הרשת החברתית מוסברת בכך שמבחינתה, המנגנון החדש לא נועד לייצר הכנסות, אלא לפתות את המשתמשים להישאר בפייסבוק ולא לצאת לאתרים אחרים. המשתמשים שיישארו בפייסבוק ויצרכו את התכנים בניוז פיד שלהם יחסכו את משך הטעינה של אתרים אחרים, שעשויה להגיע עד שמונה שניות, על פי ההערכות.

עם זאת, בוול-סטריט ג'ורנל ציינו כי למרות ההצעות המפתות לכאורה, השותפים הפוטנציאליים אינם מגלים התלהבות, וגם העסקות עם השותפים שנזכרו – Buzzfeed, נשיונל ג'יאוגרפיק וניו-יורק טיימס – עדיין לא נחתמו סופית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים