יש לכם קעקוע? ייתכן שלא תוכלו להשתמש ב-Apple Watch

מתברר שבעיות התפקוד של קריאת קצב הלב מתרחשות בעיקר אצל משתמשים שיש להם אזורים עמוסים בצבע של קעקועים, ובעיקר בצבעים כהים כמו שחור ואדום

המקועקעים היום עצובים. אילוסטרציה: BigStock

יש לכם קעקועים באזור ענידת השעון על פרק כף היד? ובכן, נראה שתהיה לכם בעיה להשתמש ב-Apple Watch – לפחות על החלק הזה בגוף.

אפל (Apple) מאשרת כי כאשר משתמשים בשעון שלה על עור שיש בו קעקועים, הדבר מייצר תקלות. החברה אף עדכנה דף תמיכה באתר שלה ובו תיאור הפעולה של בדיקת קצב לב על ידי השעון וכתבה: "שינויים קבועים או זמניים בעור, כמו קעקועים מסוימים, עלולים גם כן להשפיע על ביצועיו של חיישן דופק הלב. הדיו, הצורה והרוויה של קעקועים מסוימים עלולים לחסום את קרני האור מן החיישן, וגורמים לקושי בקבלת מדידות מדויקות ואמינות".

על פי הדיווחים של משתמשי השעון של אפל, נראה שבעיות התפקוד של קריאת קצב הלב מתרחשות בעיקר אצל משתמשים שיש להם אזורים עמוסים בצבע של קעקועים, ובעיקר בצבעים כהים כמו שחור ואדום. מתברר כי האור נבלע בצורה שונה בגלל צבעי הדיו השונים של הקעקועים. עובדה זו מגבילה את הדיוק של מדידות קצב הלב וגורמת לתוצאות שגויות.

גם אם לרגע נדמה שהבעיה היא שולית, נראה כי יש משתמשים שעבורם מדידת קצב הלב היא תכונה חשובה בשעון, למשל כאלה שעושים פעילות גופנית, כמו רצים, שבודקים תכופות את קצב הלב שלהם בריצות ארוכות.

כרגע אפל לא הודיעה האם תספק עדכון לחיישן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים