גילי שלזינגר, One1: "ה-IT נדרש להתכוונן לעבר השיווק, כחלק מהמסע הדיגיטלי של הלקוח"

"נדרש לשפר את רוב נקודות המגע של הארגון עם הלקוח, באמצעות מיכון של השיווק או אפליקציה ייחודית - על מנת לספק חוויית לקוח טובה יותר", אמרה שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של הקבוצה

גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומובילת One1Start. צילום: פלי הנמר

"על מערכי המחשוב בארגוני להעביר את מרכז הכובד של הפעילות שלהם לעבר השיווק, כחלק מהרצון להיות שותפים מרכזיים במסע הדיגיטלי של הלקוחות שלהם", כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1.

שלזינגר התראיינה במסגרת כנס C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים בסוף השבוע בגיאורגיה.

לדבריה, "מה שמאפיין את המהפכה הדיגיטלית הוא שהלקוח נחשף לרוב המידע ברשת, בכל אחד משלבי הקשר שלו עם הארגון – ושם נדרש למצוא אותו ולהציע לו הצעות בעלות ערך. מה שנדרש מבחינת ה-IT הארגוני הוא לספק דבר ראשון שירותי מחשוב למערכי השיווק בארגונים. מסע זה של הלקוח הפך להיות קריטי בפעילות הארגון. זאת, כי הלקוח עורך כמה שלבים של פעילויות ברשת: מודעות, סקירה של השוק, רכישה ותחזוק הקשר עם הלקוח. נדרש להיות במגע עם הלקוח לאורך כל הדרך".

לדברי שלזינגר, "את רוב נקודות המגע של הארגון עם הלקוח נדרש לשפר על מנת לספק חוויית לקוח טובה יותר. השיפור יכול להיעשות באמצעות מיכון של השיווק, או אפליקציה ייחודית".

אנו ב-One1, אמרה שלזינגר, "פיתחנו מתודולוגיה ההולמת את תפיסת ה-IT החדשה, של 'מסע הלקוח של הארגון'. ערכנו כבר כמה פרויקטים בתחום, במסגרתם סייענו לארגונים לזהות נקודות לשיפור. כך, למשל, פיתחנו אפליקציה עבור חברת תעופה, המספקת אפשרות להזמנה חוזרת לטיסה, ומבוססת על שביעות הרצון מהמשוב של הלקוח. בחברת בניה גדולה הטמענו אפליקציה המשולבת במערכת ה-ERP, המשפרת את תהליכי הרכישה של הלקוח, למשל בעת שהוא רוכש קרמיקה למטבח – תוך הנחיות מדוייקות עבורו. הדבר הביא לשיפור דרמטי בשירות ולהגדלת המכירות של אותה חברת בנייה".

"ארגונים מבינים", סיכמה שלזינגר, "את הערך המוסף שה-IT יכול לספק להם בשלושה היבטים: מיכון ל השיווק; חיבור של מערך השיווק עם האפליקציות התפעוליות, CRM ו-ERP ; וחיבור של האפליקציות לענן. כל אלה מסייעים לשיפור המסע של הלקוח הדיגיטלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים