תום וקנין, ORG7: "ווטסאפ ומסנג'ר לא מתאימות לארגונים"

"תוכנות מסרים אלה לא עונות על צרכי הארגון, כי הן לא מיועדות לו", אמר וקנין, מנהל מוצר בחברה ● במקום זאת, ציין, "קיים צורך מהותי ובסיסי ביישום שיענה על אתגרי ההתקשרות הפנים ארגונית"

תום וקנין, Interactbot CTO. צילום: פלי הנמר

"כשקורה בארגון אירוע בעל מימד של תקלה, במחשוב או מחוצה לו, זה הזמן בו נדרש שהמידע בין העובדים יזרום במהירות, ביעילות וללא הפרעה. זה מייעל את ניהול האירוע ומקצר את משך התקלה", כך אמר תום וקנין, מנהל מוצר ב-ORG7.

וקנין התראיין במסגרת כנס C3 – פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים בסוף השבוע בגיאורגיה.

לדבריו, "רוב הארגונים מנהלים את התקשורת הפנים ארגונית שלהם שאיננה טלפונית בתוכנות כגון ווטסאפ (whatsapp) או מסנג'ר (Messenger). תוכנות מסרים אלה לא עונות על צרכי הארגון, כי הן לא מיועדות לו".

"בעת אירוע חריג, קיימת בעייתיות גדולה בתקשורת פנים ארגונית מהסוג הזה", אמר וקנין. הוא הסביר כי "אירוע שכזה יכול לבוא ממגוון כיוונים ולהתרחש במחלקות שונות בארגון, בין אם מדובר בעומס של לקוחות הממתינים לנציג שירות במערכת ה-CRM, תקלה אצל מנהלי המכירות שבשטח או נפילת שרת במערך המחשוב הארגוני".

עוד הוא אמר שהשימוש בתוכנות מסרים שלא נועדו לארגונים מעלה "חשש ממשי לאובדן מידע ארגוני יקר ערך, שייעשה מבלי משים על ידי העובדים. בנוסף, בשל היכולת לבצע שיתופיות באופן חלקי, אין מצב בו הארגון שולט ומנהל מסרים אלה, ויכול לתחקר את האירוע ולהפיק לקחים למקרים הבאים. כך, לא נוצר תהליך של שימור ידע ארגוני של האירוע והפקת לקחים לטיפול באירועים שיבואו".

וקנין ציין כי "לאחר מחקר שוק מעמיק שביצענו בקרב עשרות רבות של ארגונים ממגזרים שונים בארץ ובעולם, הגענו למסקנה שקיים צורך מהותי ובסיסי ביישום שיענה על אתגרי ההתקשרות הפנים ארגונית, שלא באמצעות תוכנות מסרים פרטיות".

ניהול מהיר ופרודוקטיבי של אירועים

"ORG7", הסביר וקנין, "היא חברת סטראט-אפ שפיתחה מערכת מונחית לניהול אירועים. מטרתה להפוך את ניהול האירוע החריג בארגון למהיר, נגיש ופרודוקטיבי יותר, ולפתור את הבעיה במהירות רבה ביותר".

לדבריו, "הפלטפורמה שפיתחנו היא אפליקציה שניתנת להתאמה לפי מדיניות ונהלי הארגון, תוך התייחסות להיבטי אבטחת מידע והלימה לרגולציות. ייחודיות המערכת היא בהיותה גמישה ובת התאמה לצרכי הארגון. המערכת מונחית בעזרת ממשק עבודה פשוט, שמאפשר להגדיר את ה-Business case הארגוני ולחבר אותו למערכת התראות ארגונית".

הוא הוסיף כי "יש במערכת רכיבי אבטחת מידע, היא מבצעת טיפול כוללני בהפקת הלקחים ונותנת מענה כולל לארגון – בכל מקום ובזמן אמת. ניתן לחבר אותה לחיישנים ולמערכות שונות הנמצאות בארגון ובסופו של דבר, היא מהווה פלטפורמה אחודה לניהול שיתוף המידע וההתראות בארגון, עם יכולת שחרור צווארי בקבוק".

"בעת שקורה אירוע, נפתחת לעובדים הרלבנטיים קבוצת עבודה והם מקבלים התראה למכשיר הנייד שלהם – טלפון חכם או טאבלט", ציין וקנין. "הודעה לדוגמה יכולה להיות 'שים לב, יש האטה במערכת ה-CRM'. עם קבלת ההודעה, אנשי ניהול השירות וה-IT הרלבנטיים מתחברים לאותה קבוצת עבודה, לטיפול בתקלה".

לדבריו, "האפליקציה ידידותית למשתמש, ובמהלך הפיתוח שמנו דגש על חוויית הלקוח, UX. היא מתאימה לכל מערכות ההפעלה הקיימות בשוק – iOS, אנדרואיד (Android) ו-Windows, כמו גם לעבודה על מחשבים נייחים וניידים".

"האפליקציה נמצאת בשלב היתכנות בכמה ארגונים בארץ, במגזרים הציבורי והפיננסי, וכן בכמה ארגונים בעולם", אמר וקנין. "בימים אלה אנחנו עוברים משלב ההיתכנות לשלב ההטמעה בארגונים, ומעלים גרסה חדשה של המערכת, שמבוססת על לקחים מההטמעות שנבחנו. במחצית השנייה של השנה נצא לשוק עם גרסת ייצור ונתחיל במכירות בראשית 2016".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים