המסלקה הפנסיונית הטמיעה מערך אחסון של קמינריו במאות אלפי שקלים

הארכיטקטורה של קמינריו משלבת Scale-Out/Up ומאפשרת להתמודד באופן מיטבי עם הגידול הלינארי החד הצפוי של מערך האחסון וכמות המשתמשים - ללא פגיעה בביצועים ותוך שימור ההשקעה במערך האחסון

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. קמינריו

SwiftNess, מפתחת ומפעילת המסלקה הפנסיונית, הטמיעה את פתרון האחסון מבוסס הפלאש (Flash) של קמינריו (Kaminario) הישראלית כפתרון האחסון המרכזי עבור פעילות המסלקה. הפרויקט ארך ימים אחדים ובוצע באחרונה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

Kaminario K2 בגרסה 5 נבחר כבסיס לאחסון מרכזי בשל המהירות וזמני התגובה המשופרים במערכות עתירות IOPS, דוגמת מערכות המסלקה הפנסיונית. הארכיטקטורה של קמינריו משלבת Scale-Out/Up ומאפשרת להתמודד באופן מיטבי עם הגידול הלינארי החד הצפוי של מערך האחסון וכמות המשתמשים – ללא פגיעה בביצועים ותוך שימור ההשקעה במערך האחסון.

מערך האחסון שהוטמע החליף פתרון אחסון משולב של דיסקי SAS ו-SSD, שלא סיפק את רמת השירות המתבקשת ממערכת קריטית. הפתרון של קמינריו כולל טכנולוגיות לצמצום בנפחי נתונים, מאפשר נפח נתונים גדול יותר בפחות שטח אחסון ובכך מביא לחסכון בשטח רצפה ובצריכת חשמל. הוא כולל טכנולוגיות דחיסה ומניעת שכפול (דה-דופליקציה), לצד יכולת לספק זמינות גבוהה ביותר, הגנה על המידע והמשכיות עסקית באמצעות Snapshot, וכן טכנולוגית RAID מתקדמת.

המסלקה הפנסיונית פועלת ביוזמת משרד האוצר ובפיקוחו. היא הוקמה כדי להפוך את תהליכי העבודה בשוק הפנסיה לממוכנים, באמצעות מערכת תשתיתית אחת בה עוברים מידע, הוראות ביצוע וכספים – מכלל גופי הפנסיה והביטוח לקהלי המשתמשים: סוכנים ויועצים פנסיונים, ציבור החוסכים וקהל המעסיקים. בסופו של דבר, כמות משתמשי המסלקה עומדת על מאות אלפים.

בשלב הראשון רכשה SwiftNess מערך אחסון בהיקף של עשרות טרה, אשר צפוי לגדול משמעותית במהלך השנה הקרובה, עם התרחבות השימוש במערכת על ידי הציבור, גופי ההפצה והייעוץ בתחום הפנסיוני, חברות הביטוח, הפנסיה והגמל. את פרויקט התשתיות של המסלקה מבצעת EDP, והיישום של מערך האחסון בוצע, כחלק מפרויקט התשתיות, על ידי מומחי קמינריו.

גיל ארדון, סמנכ"ל מערכות המידע של SwiftNess, אמר כי "החלטנו להתמקד בפתרון אחסון מבוסס כולו פלאש, ולא בפתרון המשלב בין עולם הפלאש לעולם הדיסקים. הארכיטקטורה של קמינריו מאפשרת להתמודד ללא הפרעה עם גידול חד במספר הטרנזקציות, להשיג זמני תגובה קבועים לכל סוג של מידע. המערכת מספקת יציבות ורמת אמינות גבוהה, פונקציות להגנה על הנתונים ופשטות ניהול".

"הפתרון מספק לנו את יחס העלות-תועלת הטוב ביותר בשוק", הוסיף ארדון. "הקמת מערך אחסון מרכזי מבוסס קמינריו בדטה סנטר שלנו מאפשרת לנו להתמודד עם הצורך לנהל ולאחסן כמות הולכת וגדלה של מידע בעלויות תחרותיות לעומת פתרונות האחסון המסורתיים".

"המסלקה הפנסיונית היא פרויקט לאומי חשוב מעין כמותו, אשר בו מערך המידע קריטי לתפקודו", אמר רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו. "החברה בחנה את היצרנים המובילים בשוק בתחום הפלאש על פי קריטריונים כגון: אמינות ויציבות, פשטות ניהול והקמה, הגנה על המידע ועוד – והובלנו בהם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים