HOT: הרווח הנקי ירד ב-33% – בגלל עלייה בהוצאות המימון

החברה סיימה את הרבעון עם רווח של 29 מיליון שקלים ● ההכנסות נותרו כמעט ללא שינוי - 996 מיליון

אילן צחי, המנכ"ל הנכנס של קבוצת זאפ וקבוצת דפי זהב

HOT מדווחת על ירידה רבעונית ברווח הנקי ובהכנסות – כך עולה מהדו"חות הכספיים שפרסמה הקבוצה.

הקבוצה פתחה את השנה עם ירידה ברווח הנקי, שקטן ב-33% ל-29 מיליון שקלים. הסיבה לכך היא עלייה של 25 מיליון שקלים בהוצאות המימון נטו, ל-75 מיליון. ההוצאות הכלליות ירדו ב-0.56% ל 892 מיליון שקלים וההכנסות קטנו ב-2% ל-996 מיליון. כתוצאה מכך, הרווח התפעולי גדל ב-3% ל-104 מיליון שקלים.

ה-EBIDTA של החברה (הכנסות לפני פחת, מסים והוצאות, ובמילים אחרות – הכנסות מימון) עלה ב-6% ל-431 מיליון שקלים. ה-EBIDTA השולי הגיע ל-43%.

כפי שכבר פורסם, מספר הלקוחות של HOT Mobile עבר ברבעון את סף מיליון הלקוחות. הוא הגיע בסיומו ל-1.058 מיליון – עלייה של 84 אלף, המהווה הצמיחה הגבוהה ביותר ברבעון בשוק. באשר למספר מנויי הכבלים התוצאות פחות טובות: זה ירד ב-7,000 ל-2.23 מיליון.

הדו"חות הכספיים הרבעוניים של HOT פורסמו יום לאחר שנודע כי סלקום עומדת להשיק חבילת טריפל ולהתחרות מולה. מגמת המעבר לטריפל ממשיכה לבלוט גם ב-HOT: מספר מנויי החבילה עלה ברבעון ב-5% והגיע ל-46% מכלל המנויים. עוד נמסר כי מהירות הגלישה הממוצעת של הלקוחות הגיעה ל-58.8 מגה-בייט.

אילן צחי, מנכ"ל הקבוצה, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "ברבעון החולף המשכנו ביישום האסטרטגיה של הקבוצה עליה הכרזנו בשנה החולפת. סיימנו את הרבעון עם יותר ממיליון לקוחות של HOT Mobile, הגדלנו את מספר לקוחות הטריפל, העלינו את רף ההשקעה בתשתיות בשוק, השקנו חבילות חדשות לצרכנים והמשכנו למקד מאמצים והשקעה משמעותית בשיפור השירות והמענה ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים