אילן יהושע, Arrow ECS: "הרבעון האחרון מבשר שינוי והתעוררות בשוק המקומי"

"הגידול בשוק יימשך לאורך השנה", אמר יהושע, מנכ"ל החברה בישראל ● הוא מנה את האתגרים מולם ניצב המנמ"ר הארגוני

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: קובי קנטור

"לא מזמן סיימנו את הרבעון הראשון של השנה, שמבטא סימן להתעוררות ענף ה-IT המקומי. ראייה לכך היא התוצאות הכספיות שלנו, שהיו טובות משמעותית מהרבעון המקביל ב-2014. הגידול בשוק יימשך לאורך השנה", כך אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל.

יהושע דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית ההפצה בשיתוף אורקל (Oracle) ישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ד') באולם האירועים סטוקו במגרשי הטניס שבהדר יוסף, תל אביב, בהשתתפות עשרות שותפים של שתי החברות. במהלך הכנס השיקה Arrow ECS את פעילות ההפצה שלה בארץ את מוצרי אורקל.

"המנמ"ר הארגוני ניצב מול כמה אתגרים: צמצום או הקפאה של תקציבו, הדרישה ליותר שירותים ויותר יישומים עסקיים, הצורך בטיפול ביותר מידע והדרישה לייצר את התשתית הטכנולוגית שתביא את הארגון להצלחה עסקית, תוך מימוש האסטרטגיה", ציין יהושע.

"עוד מחלקה באורקל"

"אנחנו מעין עוד מחלקה באורקל", אמר. "אנחנו מסייעים ללקוחות בתמיכה טכנית ועוזרים לשותפים בענייני לוגיסטיקה וכספים. הפעילות עם אורקל החלה השנה והיא תסייע לנו להגדיל את המכירות במהלכה".

יהושע ציין כי Arrow ECS נוסדה ב-1935 על ידי מוריס ("מוריי") גולדברג כקמעונית של מכשירי רדיו וחלקי חילוף לרדיו במנהטן התחתונה. "זה היה ה-'ענן' של אז", אמר יהושע. הוא ציין כי "כיום, החברה מדורגת במקום ה-138 ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), עם 100 אלף לקוחות-שותפים ו-16,500 עובדים, פעילות ב-58 מדינות בעולם ומחזור מכירות של 22.77 מיליארד דולר ב-2014 – נתון שמשקף צמיחה עולמית של 7% בפעילות". לדבריו, באירופה עמד המחזור בשנה החולפת על שלושה מיליארד דולר, "נתון המשקף צמיחה של 16%. הפעילות שלנו עם אורקל ביבשת זו עומדת על 526 מיליון דולר, ב-21 מדינות. ב-2014 חווינו גידול של 9% בפעילות המשותפת באירופה".

הוא ציין כי חטיבת ECS בחברה עוסקת בהפצת מוצרי IT, חומרה ותוכנה, עם ערך מוסף, לצד פעילות חטיבות אחרות בעולמות האלקטרוניקה, המיחזור וה-OEM.

יהושע אמר כי "הפעילות המשותפת מסייעת לשלב בין תקציב וטכנולוגיה שהולכת ומתפתחת. אנחנו מלווים את המנמ"ר לכל אורך מימוש הפתרון, עובדים ביחד עם האינטגרטור וגם עם הלקוח".

לסיכום, ציין, "אנחנו נוגעים בכל חלקי שוק המחשוב הישראלי, עם 15 מותגים, חלק בינלאומיים וחלקם ישראליים, תוך עבודה מול 300 אינטגרטורים ושותפים עסקיים ומפיצי משנה. ברבעונים הבאים, אורקל תהווה אחד ממנועי הצמיחה שלנו בישראל. נסייע לה להאיץ את ההפצה שלה בארץ, בקרב לקוחות קיימים וחדשים – בכל תחומי המוצרים: חומרה, תוכנה, מערכות מהנדסות ומוצרים אפליקטיביים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים