עמית דובר, יעל: "הדרישה מהמנמ"ר לעשות יותר בפחות חזקה מבעבר"

"על המנמ"ר להיות עורב בתהליכים לשיפור הפרודוקטיביות הארגונית, לצד מקסום הביצועים העסקיים אל מול הלקוחות", אמר דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בחברה

עמית דובר, סמנכ"ל חטיבת פתרונות תוכנה בקבוצת יעל, בימים רגילים

"מזה זמן, המנמ"ר נדרש לספק יותר פתרונות ושירותים. אלא שכיום אנו מבחינים כי הדרישה מהמנמ"ר ואגף ה-IT שהוא עומד בראשו, לעשות הרבה יותר ובפחות עלויות – גדולה מבעבר", כך אמר עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה, קבוצת יעל.

דובר התראיין במסגרת כנס C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה בגיאורגיה. לדברי דובר, "תפקידנו ביעל, כבית תוכנה וכחברת אינטגרציה, הוא לסייע למנמ"ר במימוש המשימה. אנו מתמחים במתן פתרון מירבי במינימום קידוד. הדבר נעשה בין השאר בשל הטמעת של פתרונות, על מנת להניב ערך בסביבה העסקית החדשה בה פועלים ארגונים".

"היום אנחנו נותנים למנמ"ר כלים", אמר דובר, "כדי להוביל ולייצר ערך עסקי אמיתי עבור המנכ"ל והארגון שלו. אנחנו מאפשרים לו לקדם ולהיות מעורב בתהליכים לשיפור הפרודוקטיביות הארגונית, לצד מקסום הביצועים העסקיים אל מול הלקוחות".

הדבר נעשה, הסביר דובר, "על ידי קידום ההיבטים בעסקיים בארגון, על בסיס חדשנות טכנולוגית, בשילוב השירותים והיישומים שאנו מציעים. כך, אנו משנים את התהליכים העסקיים בארגון ומאפשרים לכל ארגון לעשות יותר בפחות ובכך להשיג את היעדים העסקיים שלו".

כך, ציין דובר, "אנו מייצגים את פתרונות גוגל (Google) לעולם העסקי – Google for Work. החברה מספקת פתרונות לתפוקתיות עסקית, עם מחשוב ענן, הן כפלטפורמה, PaaS, והן כתשתית, IaaS. זאת, לצד מנוע חיפוש ארגוני, ופתרון GIS, כמו גם פתרונות Mbaas (ר"ת Mobile Backend as a service)". הוא הסביר כי "המטרה היא לספק למשתמש בארגון חווייה הדומה לזו שהוא מכיר מהבית, ולקבל את המידע העסקי הארגוני בסגנון גוגל, על בסיס פתרונות גוגל. כיום עובדים בארגונים רוצים לעבוד מכל מכשיר בכל מקום בצורה זהה, חלקה ופשוטה בבית, בעבודה, ברכבת ועוד. התשתיות והשירותים של גוגל נותנים את המענה המיטבי ואת היכולת לעשות זאת על בסיס שירותים ותשתיות מובילים בתחומם שרובנו משתמשים בהם כל יום, כל הזמן. גוגל התאימה את מוצריה לשוק הפרטי והפכה אותם למתאימים גם לשוק העסקי ובכך הם עוזרים לשפר את הפרודוקטיביות הארגונית אם בחדשנות, בעבודה משותפת ועוד".

כך, ציין דובר את אחד הפרויקטים שהחברה ביצעה, "פרויקט הנגשה של הספריה הלאומית, על תשתיות הענן של גוגל, לצד מימוש פתרונות IFN. המטרה היא להטמיע פתרונות – ולא לפתח שורות קוד".

"המטרה שלנו להיות יד ימינו של המנמ"ר ולאפשר לו להציג בפני ההנהלה שלו ערך אמיתי", סיכם דובר, "ליעל תוכנה ניסיון רב שנים בשוק האנטרפרייז, אנו מכירים ומבינים את צרכי הלקוח הארגוני לעומק. השילוב בין החדשנות של גוגל בפרט ושאר הפתרונות שלנו בכלל, לצד הניסיון וההיכרות של יעל עם שוק ארגוני האנטרפרייז בישראל, מאפשרים ללקוח הארגוני ליהנות מהטכנולוגיות החדשניות ביותר עם שותף ותיק ויציב, שחי את העולם ומביא איתו המון ערך מוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים