יש תאריך: Windows 10 תצא ב-29 ביולי

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה תשוחרר כ-10 חודשים לאחר ההשקה ● משתמשי Windows 7 ו-8.1 יוכלו לשדרג אליה בחינם

האם עכשיו נהיה מקובלים יותר? Windows RT

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה כי Windows 10, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הוותיקה שלה, תצא ב-29 ביולי. החל מתאריך זה ניתן יהיה להוריד את המערכת, או לשדרג אותה, אם אתם בעלי Windows 7 או 8.1. השדרוג יוצע בחינם במשך כשנה החל מסוף יולי, ב-190 מדינות. המשדרגים יזכו לעדכונים לכל אורך חיי המחשב. מי שירצה לשדרג יוכל לעשות זאת באמצעות הקלקה על אייקון בצד הימני-תחתון של המסך.

ההודעה על תאריך היציאה של Windows 10 מגיעה שמונה חודשים לאחר תאריך ההשקה שלה. כלומר: מההשקה ועד לשחרור המערכת לציבור הרחב יעברו כ-10 חודשים.

גולת הכותרת של Windows 10 היא חזרתו של כפתור ה-"התחל", שנעלם בגרסה הקודמת, עם שינוי קל – עתה הוא כולל, מלבד הדברים המוכרים, את האריחים: אפליקציות, אתרים ורשימת אנשי קשר.

דבר בולט נוסף הוא שהגרסה החדשה של מערכת ההפעלה תשנה את עצמה לפי סוג המכשיר של המשתמש: למעשה, היא תהיה מותאמת לטאבלטים וסמארטפונים, כמו גם למכשירי xBox וכמובן – למחשבים נייחים. למרות זאת, חנות האפליקציות תהיה אחת בכל סוגי המכשירים. האפליקציות עצמן לא יוצגו עוד על כל המסך, כפי שהיה ב-Windows 8, וניתן יהיה לראות עד ארבע מהן על מסך אחד.

הענקית מרדמונד כבר הודיעה כי Windows 10 תהיה הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה כפי שאנחנו מכירים אותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים