אנשים ומחשבים ו-APPR מכריזות על הקמת מועדון המובייל הישראלי

במסגרת המועדון יינתנו הרצאות של מומחים מתחומי המובייל השונים ומדיסציפלינות רבות, יוצג מגוון הטכנולוגיות הקיימות וינותחו הגורמים והמודלים השונים להצלחה בתחום בכלל ובעולם האפליקציות בפרט

מקימי APPR. מימין: אבירם איזנברג, המנכ"ל והבעלים של Ignite, ועידית משען, המנכ"לית והבעלים של דוגמה בוטיק

קבוצת אנשים ומחשבים, שלה שלל מועדונים מקצועיים, וחברת APPR מקימות את מועדון המובייל הישראלי. במועדון מוזמנים לקחת חלק מקצוענים בתחום החם, כדי לחלוק את הידע שנצבר בו.

במסגרת המועדון יינתנו הרצאות של מומחים מתחומי המובייל השונים ומדיסציפלינות רבות, יוצג מגוון הטכנולוגיות הקיימות וינותחו הגורמים והמודלים השונים להצלחה (מוניטיזציה) בתחום בכלל ובעולם האפליקציות בפרט.

אנשים ומחשבים היא קבוצת המדיה המובילה בישראל בתחומי ההיי-טק, המחשבים, האינטרנט והסלולר. היא הוקמה בשנת 1981 על ידי בני הזוג פלי הנמר, היזם והמנהיג של הקבוצה, ודליה פלד, המנכ"לית. קבוצת אנשים ומחשבים מוציאה לאור פורטל חדשות בתחומים אלה, את הניוזלטר היומי – DailyMaily – ואת המגזין מנהיגים!

APPR הוקמה על ידי אבירם איזנברג, המנכ"ל והבעלים של Ignite, המתמחה בפיתוח תוכנה עבור חברות היי-טק במודל Offshore, ועידית משען, המנכ"לית והבעלים של דוגמה בוטיק, המתמחה בחוויית משתמש ועיצוב גרפי של אפליקציות מובייל ו-ווב. חברת APPR נותנת One-stop-shop לחברות שרוצות לפתח אפליקציית מובייל מנצחת משלב הרעיון, דרך חוויית המשתמש, הפיתוח ושיווק האפליקציה, וקידומה בשווקי האפליקציה וברשתות החברתיות.

פלי הנמר אמר כי "מועדון המובייל הישראלי מצטרף לשורה ארוכה של מועדונים מצליחים מבית אנשים ומחשבים. אני סמוך ובטוח שזוג הפנתרים אבירם את עידית יהפכו גם את המועדון הזה למקור ידע לאחד התחומים החמים ביותר בשוק ההיי-טק ויעשו סדר בבלגן".

איזנברג ציין כי "אמנם, אני מגיע מהרקע הטכנולוגי, אך עם זאת, כאיש עסקים, רגל אחת שלי תמיד נטועה בצד העסקי. התפקיד שלי במועדון הוא להדגיש את המקום שבו טכנולוגיה הופכת לכסף: איך בונים אפליקציה במינימום עלות ובמקסימום ערך, כיצד בוחרים את הטכנולוגיה המתאימה ביותר לאפליקציה ומה המודלים השונים שבהם ניתן לקדם אותה ולייצר ממנה כסף".

לדברי משען, "יש עדיין נטייה להתמקד בצד הטכנולוגי של הפיתוח, אבל יותר ויותר לקוחות מבינים שעל מנת לייצר אפליקציית מובייל מנצחת, יש לשים את המשתמש הסופי במרכז ולייצר עבורו חווייה הוליסטית של 360 מעלות. כיו"ר המועדון אציג בכל פעם את זווית משתמש הקצה ואשים אותו במרכז".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים