ישראל נבחרה לשמש כמדינת פורום מיוחד ב-IFA

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה באירופה תקדיש לישראל איזור מיוחד בשם TechWATCH שבו יוצגו רעיונות ויוזמות חדשות ואליו יגיעו חברות עסקיות גדולות ומשקיעים

חמדת שגיא, הנספחת המסחרית מטעם משרד הכלכלה בשגרירות ישראל בגרמניה

IFA, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה באירופה שתיערך השנה בין ה-4 ל-9 בספטמבר, בחרה בישראל כמדינת נושא לפורום ה-TecWatch. במסגרת התערוכה, שתתקיים בברלין, יציגו חברות ישראליות גם בביתן הראשי וגם בפורום המיוחד, שיסייע ליוזמות עסקיות טכנולוגיות למצוא משקיעים. היוזמה היא גם חלק מאירועי שנת ה-50 לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל וגרמניה, אירועים הכוללים מיזמים רבים בתחום העסקי והטכנולוגי.

בזמן התערוכה מגיעים לבירת גרמניה מאות אלפי מבקרים, אנשי תעשייה ואנשי תקשורת מכל העולם (בשנה שעברה נכחו 240 אלף איש, ונפח ההזמנות, כך מספרים ב-IFA, עמד על 4.25 מיליארד יורו), וחברות הטכנולוגיה הגדולות נוהגות לכנס מסיבות עיתונאים בזמן התערוכה ולהציג את מכשירי הדגל שלהם – כך למשל בשנה שעברה הציגה סמסונג (Samsung) את מכשיר הNOTE EDGE בפעם הראשונה בתערוכה.

הבחירה של ישראל היא חלק מיוזמה של הנספחות המסחרית הישראלית בברלין, וחמדת שגיא, הנספחת הכלכלית בברלין, אמרה לאנשים ומחשבים כי: "לצד ההכרה והחשיבות המיוחסת לישראל כמעצמה טכנולוגית וחדשנית, היוזמה לציין את ישראל כמדינת נושא היא גם חלק מסדרת האירועים המיוחדים שבמסגרת שנה זו, היא שנת היובל ליחסים הדיפלומטיים בין גרמניה וישראל. IFA TecWatch נותן פלטפורמה מצוינת והזדמנות חד פעמית לחברות טכנולוגיה ישראליות למצב ולמתג את עצמן מול קהל של עשרות אלפי מבקרים, ולעשות עסקים עם שחקני התעשייה הבינלאומיים הגדולים ביותר".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים