מחקר: יותר מ-80% מהארגונים יאמצו טכנולוגיות היברידיות

רוב גדול של הארגונים מעדיפים טכנולוגיות המשלבות בין תשתיות פנים ארגוניות לתשתיות ענן - כך עולה ממחקר שערכה F5

מני ריבלו, מנכ"ל ונשיא F5

יותר מ-80% מהארגונים מתכוונים לאמץ טכנולוגיות היברידיות, המשלבות בין תשתיות פנים ארגוניות לתשתיות ענן – כך עולה ממחקר שערכה F5 בקרב מאות בכירים בארגונים שונים ברחבי העולם.

את הנתונים הציג מני ריבלו, המנכ"ל הנכנס של F5, בכנס הלקוחות שערכה החברה באחרונה באדינבורו, סקוטלנד. כמו כן, עולה מהמחקר שיותר מ-33% מהארגונים רואים בענן כאסטרטגיה המרכזית שלהם.

ריבלו דיבר גם על מגמת האינטרנט של הדברים ואמר כי היא "מייצרת לארגונים ולעולם אתגרים חדשים".

הוא ציין כי "העולם שלנו הוא עולם של אפליקציות. F5 מובילה את השוק של אפשור האפליקציות באינטרנט מזה יותר מתשע שנים. יש לנו את היכולת להסיר את המעצורים שמונעים מאפליקציות אינטרנט לפעול בצורה המיטבית, ללא סיכוני אבטחה, ללא ירידה בביצועים ותוך גמישות מרבית לכל סביבה שבה הלקוח בוחר".

לדברי ריבלו, "F5 החלה את דרכה בעולם של איזון העומסים וכיום היא מכסה את כל קשת הצרכים של ארגונים בתחום האפליקציות". הוא הוסיף כי החברה נשענת על מספר עוגנים: חדשנות, אבטחת מידע, יכולות פיתוח וניהול, טכנולוגיות ענן ועבודה מול ספקי שירותים.

עוד הוא אמר כי חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית החברה הוא רכישת חברות בעלות טכנולוגיה התורמת לעוגנים הללו. ריבלו ציין את שורת הרכישות שביצעה החברה – החל מ-2003, אז היא רכשה את Uroom, ועד לשנתיים האחרונות, בהן היא קנתה את Versafe ו-Defence.net. לדבריו, "חלק מהותי נוסף הוא האקו-סיסטם שיצרנו עם שותפים עסקיים בכירים, החל משיתופי פעולה בעולם הענן עם חברות כמו AWS, מיקרוסופט (Microsoft) ויבמ (IBM), דרך עולם התקשורת וה-SDN, עם HP ,VMware, סיסקו (Cisco), דל (Dell), מיקרוסופט ואחרות, וכלה בפתרונות משולבים ביחד עם סיסקו, HP ומיקרוסופט". הוא ציין כי F5 נמצאת בפסגת הרביע הימני העליון בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner), כשמתחתיה נמצאת רק סיטריקס (Citrix).

ג'ון מק'אדם, המנכ"ל היוצא של F5. צילום: ניב קנטור

ג'ון מק'אדם, המנכ"ל היוצא של F5. צילום: ניב קנטור

הכנס שימש הזדמנות להיפרד מהמנכ"ל היוצא של F5, ג'ון מק'אדם, שכיהן בתפקיד ב-15 השנים האחרונות. החברה ערכה טקס פרידה ממנו, במהלכו הוא התקבל במחיאות כפיים סוערות.

הכותב היה אורח החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים