עובדי קומברס פתחו בעיצומים – ומנתקים מגע עם ההנהלה

העובדים מוחים על כך שהמשא ומתן בינם לבין ההנהלה, על רקע המעבר לטק מהינדרה, נקלע למבוי סתום

נמכרת. קומברס. צילום: מתוך ויקיפדיה

ההסתדרות ו-ועד עובדי קומברס הודיעו על פתיחה בעיצומים מאחר שלטענתם, המשא ומתן עם ההנהלה בקשר לתנאיהם לאחר המעבר הצפוי לענקית ההודית טק מהינדרה נקלע למבוי סתום. הם הודיעו על כך לשמוליק חכם, מנהל אתר קומברס בישראל.

בשעות הצהרים התכנסו העובדים לאסיפות הסברה בהן נאמר להם כי עליהם לנתק מגע עם ההנהלה בכל מה שקשור למעבר לטק מהינדרה.

על פי לוח הזמנים, בתחילת החודש אמור היה להיכנס לתוקף הסכם הקיבוצי עם עובדי החברה שיעברו לענקית ההודית, אולם זה עדיין לא קרה. עם זאת, לדברי יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, חלה התקדמות מסוימת במגעים בין העובדים להנהלה.

270 עובדי המו"פ של קומברס בישראל התאגדו בהסתדרות לפני כשלושה חודשים, על מנת להבטיח את תנאי העבודה שלהם במעבר בין שתי החברות. על פי ההסכם בינה לבין טק מהינדרה, העובדים יעברו לענקית ההודית, שתהיה אחראית לכל פעילויות הפיתוח וההטמעה של הטכנולוגיות של קומברס, בעוד שזו תתמקד בשיווק, מכירות, אסטרטגיה וניהול המוצרים.

יצוין כי זו הפעם הראשונה בה עובדים בחברה בענף פותחים בעיצומים (למעט בחברות התקשורת). בשנים האחרונות הולכת ומתגברת מגמת ההתאגדות של עובדים בחברות היי-טק בארגונים השונים, ובעיקר בהסתדרות. בכמה מן החברות ניסתה ההנהלה להצר את צעדיה של ההתארגנות, אולם בחברות אחרות הגיעו ההנהלה והעובדים להבנות ולהסכמים קיבוציים.

מהנהלת קומברס נמסר כי היא מצרה על ההתפתחויות ומקווה לחדש את המשא ומתן עם העובדים בקרוב.

דובר טק מהינדרה ציין שהחברה "אכן מתכוונת לקלוט חלק מעיסוקיה של קומברס, לרבות כל העובדים הרלוונטיים. טק מהינדרה עומדת מאחורי התחייבויותיה לקלוט את העובדים תוך שמירת תנאי העסקתם כפי שהיו עד כה בקומברס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים