אינסטגרם השיקה גרסה חדשה לאפליקציה עם מנוע חיפוש משופר

בענקית התמונות יבחנו בנוסף אפשרות להציע מודעות שבעקבות לחיצה עליהן ניתן יהיה לרכוש מוצר או להוריד אפליקציה בצורה ישירה, מבלי לעבור קודם לאתר אחר

חדה ומפורטת. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) השיקה גרסה חדשה של האפליקציה, עם מנוע חיפוש משופר.

האתגר שעמד בפני המפתחים היה לנווט בין 70 מיליון התמונות שמעלים המשתמשים לשירות מדי יום. יקל עליהם דף חדש בשם Explore, עם תגיות שמציינות מגמות ומקומות – דוגמת ערים או מסעדות.

את גרסה 7.0 החדשה של האפליקציה אפשר להוריד מהחנויות iTunes, למכשירי iOS, או Play, למכשירי אנדרואיד (Android).

באחרונה הודיעה ענקית שיתוף התמונות כי בקרוב ניתן יהיה לפרסם מודעות בין התמונות שהמשתמשים מעלים. הפרסום בפועל יחל בהמשך השנה. המפרסמים יוכלו למקד מודעות ל-300 מיליון המשתמשים באינטגרם לפי תחומי עניין, גיל, מגדר ומאפיינים נוספים – בדיוק כמו בפייסבוק (Facebook), החברה שרכשה אותה ב-2012.

באינסטגרם יבחנו בנוסף אפשרות להציע מודעות שבעקבות לחיצה עליהן ניתן יהיה לרכוש מוצר או להוריד אפליקציה בצורה ישירה, מבלי לעבור קודם לאתר אחר.

בחברת RBC Capital Markets מוול-סטריט מעריכים כי הפרסום באינסטגרם עשוי להניב לפייסבוק הכנסות של בין 1.3 ל-2.1 מיליארד דולר עד סוף השנה הנוכחית – בהתאם, כמובן, למועד שבו יחל הפרסום.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים