ארטיזון מגייסת מגדילה את מספר העובדים בישראל ב-25%

החברה מגייסת 10 עובדים בתחומי הפיתוח, האוטומציה וניהול מערכות המידע

הנגשת עסקים קטנים לצרכן. אלכס זלצר (משמאל), מנכ"ל ארטיזון, וליאור לביא, סמנכ"ל התפעול והשיווק של החברה. צילום: יח"צ

ארטיזון (Artizone) הודיעה על גיוסם של 10 עובדים חדשים בישראל בתחומי הפיתוח, האוטומציה וניהול מערכות המידע. הם יצטרפו ל-40 העובדים שלה בישראל. כמו כן, החברה מעסיקה 25 עובדים בארצות הברית.

יצוין כי ארטיזון הוקמה ב-2009 ופיתחה פלטפורמת מסחר ברשת ומערכת שרשרת אספקה, עבור יצרנים ובעלי עסקים קטנים בתחום המזון בארצות הברית. היא מנהלת עבורם את ערוץ המכירות ברשת בכל הממדים, החל בגיוס הלקוחות וכלה בהפצה הפיזית.

החברה משקיעה בפיתוח אלגוריתם מתוחכם לאופטימיזציית הלוגיסיטיקה המאפשר הוזלת עלויות בפתיחת ובתפעול השירות בכל עיר חדשה, מתוך הגישה שמהפכת הצריכה ברשת, מאפשרת לראשונה בעולם המודרני לצרוך אוכל בריא, מקומי, הגדל ומיוצר באופן בר קיימא.

אלכס זלצר, מנכ"ל ארטיזון, אמר כי "לא מדובר רק בהקמת אתר אינטרנט לחנויות, אלא בפתרון הבעיה המורכבת של הנגשת עסקים קטנים, חוות, ויצרנים מקומיים לצרכן ולכל המעוניינים בגישה למזון בריא, מקומי, ובר קיימא".

"אנו רואים את הגידול בביקוש הכולל ובבסיס הלקוחות החוזרים שלנו, שמוכיח כי קנייה מקוונת של מזון מעסקים מקומיים קטנים עובדת. עם תחילת פעילותנו בדנוור והגידול בערים הנוספות אנו מתמקדים בפתרון הבעיות הלוגיסטיות המורכבות באמצעות הטכנולוגיה הייחודית שהתחלנו לפתח, ובעזרת גיוס האנשים הנכונים נוכל להביא זאת לכדי יישום מלא", הוסיף ליאור לביא, סמנכ"ל התפעול והשיווק של ארטיזון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים