סיסקו תרכוש את OpenDNS תמורת 635 מיליון דולר

מטרת הרכישה היא להוסיף לסיסקו פתרון אבטחת ענן שמאפשר לאבטח כל התקן, בכל מקום ובכל עת ● העסקה אמורה להיסגר סופית ברבעון הראשון של 2016, אז יצטרפו כל עובדי OpenDNS לקבוצת האבטחה העסקית בחברה

סיסקו

סיסקו (Cisco), מיצרניות ציוד התקשורת הגדולות בעולם, הודיעה על כוונתה לרכוש את OpenDNS, חברה המתמחה באבטחה בסביבות ענן. סכום העסקה עומד על 635 מליון דולרים.

יצוין כי סיסקו הייתה אחת המשקיעות בחברה הנרכשת: במאי אשתקד, באחד מסבבי הגיוס, היא השקיעה ב-OpenDSN כ-35 מיליון דולר מתוך הסך של 51.3 מיליון שהושקעו בחברה.

בבלוג של סיסקו נכתב כי מטרת הרכישה היא להוסיף לה פתרון אבטחת ענן שמאפשר לאבטח כל התקן, בכל מקום ובכל עת. רכישת OpenDNS תוסיף לענקית ציוד התקשורת שכבה חדשה של פתרונות לצד אלה של אבטחת הקצה המסורתיים שלה, כשמדובר בסוג של תכונה לפי שירות.

"הרכישה תרחיב את היכולת שלנו לספק ללקוחות נראות והגנה נגד איומים משופרים עבור נקודות כניסה לרשת שאינן נמצאות תחת השגחה מתמדת שלכאורה גם אינן מאובטחות, וכן לפרוס במהירות וביעילות את היכולות הללו כחלק מארכיטקטורת ההגנה שלנו", כתב הילטון רומנסקי, מנהל הפיתוח העסקי בסיסקו.

ל-OpenDNS יש, לטענתה, כ-10,000 לקוחות משלמים, אך טווח ההגעה שלה מכיל כ-50 מיליון משתמשים שרובם מריצים את גרסת החינם שהיא מספקת. לחברה יש כיום 24 דטה סנטרים ולפי הנתונים שנמסרו, 2% מתעבורת ה-DNS בעולם חולפת דרך השרתים שלה.

העסקה אמורה להיסגר סופית ברבעון הראשון של 2016, אז יצטרפו כל עובדי OpenDNS לקבוצת האבטחה העסקית של סיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים