פרטנר חנכה דטה סנטר בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים

השירותים הניתנים בחוות השרתים החדשה כוללים אחסון, ניהול ואבטחה של מאגרי הנתונים של עסקים במתקן ● האתר ממוקם בראש העין והקמתו ארכה שנה וחצי

עוזי דביר, מנכ"ל Spinnaker ישראל. צילום: קובי קנטור

פרטנר השיקה אתמול (ד') דטה סנטר בראש העין, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. פרויקט ההקמה של הדטה סנטר ארך שנה וחצי.

השירותים הניתנים בחוות השרתים החדשה כוללים אחסון, ניהול ואבטחה של מאגרי הנתונים של עסקים במתקן האירוח החדש שלה. מהחברה נמסר כי מדובר בפתרון כולל תחת קורת גג אחת: אירוח אתרים, שירותי מחשוב בענן, שירותי הגנת סייבר מהקצה העליון, אינטגרציה של שירותי אחסון פיזיים ו-וירטואליים, שירותי תקשורת מאוחדים, שירותי טלפוניה, שילוב במערכות התקשורת הקווית והסלולרית של קבוצת פרטנר, שירותי תקשורת מנוהלים, שירותי אינטגרציה, גיבוי ו-DRP. זאת, בנוסף לתמיכה טכנית בשרתי הלקוח, שירותי ניטור לבדיקת זמינות השרתים, שירות תעבורה לבדיקה רצופה של מידת ניצול רוחב הפס בשרתים וביצוע סטטיסטיקות – וכל זאת תוך מתן שירות סביב השעון של צוות מומחים.

בהיבט אבטחת המידע, המתקן מספק רמת זמינות של 99.999%, ברמה שלTier 3 , עם מערכות התראה למבנה ומערכות מנוהלות ומבוקרות לגילוי וכיבוי אש. לדטה סנטר יש הזנות כפולות של חשמל ומים, לטובת גיבוי והתאוששות, וכן מערך של גנרטורים, המספק יכולת לייצור חשמל עצמי למשך עשרות שעות. חוות השרתים מספקת פתרון גיבוי והתאוששות מאסון בגישת  Active-Active – מול חוות השרתים של פרטנר ברחובות. זאת, לצורך מתן יכולות זמינות ושקיפות ללקוח בזמן אירוע מכל סוג.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "הדטה סנטר החדש של הקבוצה מגדיר את היותנו קבוצת תקשורת כוללת – הלכה למעשה. חוות השרתים החדשה תעניק ללקוחות פתרון עסקי כולל, ברמה טכנולוגית מהמתקדמות בישראל, תוך ניהול מקצה לקצה של כלל השירותים וליווי מקצועי של צוות מומחים. כל אלה, בשילוב פתרונות תקשורת לעסקים, שאנחנו מספקים כקבוצת תקשורת כוללת".

"גם מחשוב ענן וגם אירוח"

עוזי דביר, מנהל אגף תשתיות ואינטגרציה בפרטנר, ציין לאנשים ומחשבים כי "הקמנו ארכיטקטורת מערכות Best of Breed שנותנת מענה טכנולוגי מתקדם עם ביצועים וזמינות מרביים. יש לחווה החדשה גם אתר DRP, המעניק ללקוחות יכולת גיבוי של התכנים המאוחסנים ועמדת נגישות לתכנים השמורים בחווה במידת הצורך".

הוא ציין כי "אנחנו מספקים גם מחשוב ענן וגם אירוח. המטרה היא לתת מענה אחד לארגונים, לכל צרכי ה-ICT שלהם. לתפיסתי, עולם המחשוב בענן נחלק לשניים: האחד, עבור לקוחות במגזר הצרכני או סטארט-אפים, שם המענה ניתן על ידי אמזון (Amazon), גוגל (Google) ואחרות. אנחנו מציעים שירותים לשאר הארגונים – מ-SMB ועד אנטרפרייז – שצריכים שירותי טלקום לצד כל שירותי המחשוב".

רונית רובין, סמנכ"לית חטיבת הלקוחות העסקיים בפרטנר. צילום: פלי הנמר

רונית רובין, סמנכ"לית חטיבת הלקוחות העסקיים בפרטנר. צילום: פלי הנמר

"לצורך כך", אמר דביר, "הקמנו חטיבה עסקית, בראשות רונית רובין, שמדברת בשפה זו ומספקת אינטגרציה עם כל הפתרונות שלנו".

רובין, שתפקידה הוא סמנכ"לית הלקוחות העסקיים בפרטנר, אמרה כי "המתקן מיועד לכל סוגי העסקים. המודעות לצורך באבטחת נתונים, שמירת מידע ואינטגרציה הולכת וגוברת, ועמה ההכרח באחסון קבוע אצל ספק שיודע לספק את כל הדרישות תחת קורת גג אחת".

"בנוסף, החווה החדשה נותנת פתרון לעסקים קטנים ובינוניים, שיכולים לנצל את תקציבם המוגבל יחסית בצורה יעילה יותר: הם יכולים לרכוש שרתים וירטואליים ללא השקעות בציוד טכנולוגי מתקדם, וכן לארח את פעילות העסק על גבי שרתים המתוחזקים ומוגנים על ידי פרטנר", ציינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים