בקרוב זה קורה – פייסבוק משנה את הלוגו

"רצינו לוגו שירגיש יותר ידידותי ונגיש", אמר ג'וש היגנס שעומד בראש קבוצת העיצוב של פייסבוק

מיליארד ביום אחד. פייסבוק

כעשור לאחר שינוי הלוגו האחרון, פייסבוק (Facebook) שוב משנה את הלוגו שלה. אין צורך לדאוג, הריבוע הכחול עם האות f באמצע, שכל כך מזוהה עם החברה, לא הולך להיעלם. השינוי הוא במקומות בהם משתמשים בלוגו השם המלא של החברה, וגם במקרה הזה, השינויים לא ממש בולטים לעין בדרך כלל, לפחות לא לעיניים שאינן מקצועיות.

השינוי הבולט בלוגו החדש הוא צורת האות a שהוחלפה באות מודרנית יותר. הצורה החדשה למעשה נובעת מהחלפת הגופן בו השתמשה החברה עד עתה. הגופן החדש הוא תוצר פנימי של מחלקת העיצוב של החברה שפעלה בשיתוף פעולה עם מעצב הגופנים אריק אולסון, שהגופן שלו, Klavika שימש כבסיס.

"רצינו לוגו שירגיש יותר ידידותי ונגיש. כשבדקנו את הכיוונים האפשריים החלטנו בסופו של דבר שאנחנו זקוקים רק לעדכון ולא לעיצוב מלא מחדש", אמר ג'וש היגנס שעומד בראש קבוצת העיצוב של פייסבוק.

שינויים נוספים שאפשר להבחין בהם הם שהאותיות מעט מעוגלות יותר, במיוחד ה-c וה-e, וכן שהאות b שינתה מעט את צורתה. הגופן החדש יתחיל בקרוב להופיע באפליקציות ובשירותי הרשת השונים השולחניים של החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליה קרדוניס

    שאלה, זה לא יפגע בנגישות לעיוורים?

אירועים קרובים