אוונגייט מתחדשת לקראת הקיץ

הפלטפורמה החדשה של החברה כוללת תוספת של יותר מ-200 מאפיינים חדשים, כאשר שינויים אלה נועדו לסייע לספקי B2B לנצל הזדמנויות ולמקסם את הכנסותיהם

מימין: מייקל ני, מנהל השיווק של אוונגייט; אלון מעין, מנהל הפעילות בישראל; ואואנה רביצייה, אחראית מכירות

אוונגייט (Avangate) חשפה השבוע פלטפורמת מסחר חדשה שנועדה למנוע זליגת הכנסות ולמקסם את הערך ללקוח. הפלטפורמה החדשה כוללת תוספת של יותר מ-200 מאפיינים חדשים כחלק מהחידושים של החברה לקיץ 2015. שינויים אלה נועדו לסייע לספקי B2B לנצל הזדמנויות ולמקסם את הכנסותיהם.

מנהל השיווק של אוונגייט, מייקל ני, הציג את הערך המסחרי של הפלטפורמה במפגש שערכה החברה בתל אביב, וציין כי "כל רגע בהכנסות של חברה הוא הזדמנות עבור עסקים דיגיטליים לבנות יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות שלהם, אחרת יכולה להיווצר נקודת כשל אשר מנקזת את ההכנסות. הדרך שבה חברות בוחרות לנווט רגעים ונקודות של זליגת הכנסות על פני מחזור החיים של המסחר אלה הן חיים או מוות עבור עסקים דיגיטליים".

סקר צרכנים שערכה החברה מדגיש את השינויים שבצרכנות מקוונת, והממצאים העיקריים שעולים ממנו מראים כי תרבות הצריכה של שירותים מקוונים מרקיעה שחקים: 78% מהצרכנים משלמים עבור שירותי אונליין (עליה של 27% מיוני האחרון), עוד נמצא כי יותר ויותר צרכנים בגילאים מבוגרים משתמשים בשירותי צריכה אונליין – עליה של 15% מיוני האחרון.

ממצאים נוספים מראים כי הצרכנים מחפשים כיום פתרונות רכישה מהירים ונוחים עם אפשרויות תשלום גמישות – כל אלה משפיעים על החלטות הקנייה שלהם, וכי 95% מהצרכנים מבצעים תשלומים חוזרים ונשנים באינטרנט, ו-26% מהצרכנים מוציאים לפחות שליש מכל הכנסה פנויה על תשלומים מקוונים, כאשר 15% מהם משלמים על יותר מחמישה שירותים מקוונים.

אוונגייט היא חברת סליקה אינטרנטית שיש לה 4,000 לקוחות בעולם שעמם נמנים חברות מובילות כמו HP, קספרסקי, Absolute Software, Bitdefender, ועוד. החל משנת 2006 החברה צומחת ביותר מ-50% מדי שנה.

החברה החלה לפעול בארץ לפני כחצי שנה בלבד, ולדברי אלון מעין, מנהל הפעילות בישראל, כבר רכשה מספר דו ספרתי של לקוחות בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים