ההחלטה החשובה בחייכם

קניית דירה היא ההחלטה החשובה ביותר של הרוב המוחלט של האנשים ● אם אין לכם מאגר גז פנוי אבל יש לכם קצת הון עצמי, CTwiz תסייע לכם להחליט איזו דירה לקנות והאם מדובר בעסקה טובה

מימין לשמאל: יונתן דורטהיימר, תום שקד. CTwiz. צילום: CTwiz

קניית דירה כרוכה באיסוף נתונים רבים ושקלולם לתוך מסקנה שההשלכות שלה ילוו אתכם לשנים רבות. סטארט-אפ ישראלי חדש פיתח אלגוריתם ייחודי המאפשר לחזות את מחיר הנכס, השכירות הצפויה והתשואה עליו. CTwiz מאפשר לרוכשים למצוא נכסי נדל"ן במחירים נמוכים יחסית למחיר השוק.

בין אם אתם קונים את הדירה למגורים או לשם השקעה, תוכלו לקבל בפלטפורמה של החברה כלים יעילים לניתוח ההחלטה. האלגוריתם של CTwiz מאפשר להבין את מחיר הנכס הריאלי ואת השכירות הצפויה עליו. כל זאת על ידי שקלול של עסקות עבר, מיקום, מחיר למטר ועוד פרמטרים. הרוכשים מזינים אל האתר את ההון העצמי ואת יכולת ההחזר החודשי שלהם, והאתר מחשב עבורם מהו התקציב האופטימלי עבורם לרכישת דירה ומחפש להם דירות בסדרי הגודל הללו.

התוצאה המתקבלת מאפשרת לקונים תמונה ברורה יותר. קונה הדירה יכול להסיק מה תהיה התשואה על הנכס, כמה כסף יצטרך להוציא עליו ובעיקר לקבל את התשובה לשאלה החשובה ביותר בנדל"ן: בהתחשב בכל הפרמטרים, האם מדובר בעסקה טובה או לא?

עוד מציג האתר את סביבת הדירה בכל הקשור לתחבורה, חינוך, פארקים, תרבות וחיי לילה. בנוסף, הוא מאפשר להבין עם מי עושים את העסקה, ולתת ולקרוא חוות דעת על מתווכים. מחירי הדירות מוצגים במטבעות שונים והאתר עצמו מוצג גם באנגלית, לטובת משקיעים מחו"ל. כיום ניתן למצוא בו בעיקר נכסים בגוש דן, אבל הכוונה היא להתרחב בהמשך לשאר המדינה ואף אל מעבר לים.

תום שקד, מייסד האתר, אמר כי "אין כיום אף אתר בעולם שמסוגל להציג נכסים ומבהיר ללקוח האם העסקה הנדל"נית היא עסקה טובה, במיוחד כאשר משקללים את כל הפרמטרים של הנכס: מיקום, גודל, מחיר וכו'… אנחנו מאפשרים לקונים לקבל תמונה אובייקטיבית ראשונה מסוגה על הנכס, ולא כזו שמושפעת מיכולת השכנוע של מי שמציג את הדירה למכירה. הייחוד של CTwiz הוא ביכולת של אנשיה לנתח את השוק, לאפשר לקונה הרגיל להשתמש בכלים המתקדמים ביותר בהם משתמשים כיום בעולם ניתוח הנכסים ולהבין את הדברים החשובים ביותר בקנייה: מה מחיר הדירה הסופי, מה עלות השכירות הצפויה, מה תהיה התשואה על ההשקעה, ובעיקר האם העסקה המוצעת היא עסקה טובה או לא".

נקודת מבט

אנשי CTwiz יצרו לוח דירות חכם, שבו אנחנו יכולים לאתר דירה רלוונטית, לא רק לפי מפרט טכני. השימוש בצרכים אמיתיים כאלה יכול להוביל את החברה לתחרות מול אתרים קיימים והאתגר האמיתי שלה יהיה האם גישתה תמשוך מספיק קונים לעשות שימוש במוצר. שימוש במידע בצורה מוצלחת הוא ניסיון מתקדם למכירת מוצרים ויכול לעזור לחברות שונות בקידומם.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חדווה

    אני לא מבינה מה קורה היום כבר ביד 2 אי אפשר להבין משם כלום. זה נשמע אחלה יוזמה. אבל איך מגיעים לזה? יש אתר?

אירועים קרובים