הועלה לרשת המילון העדכני למונחי ה-IT – בעברית

חברת הייעוץ i-til Consulting תרגמה את הגרסה האחרונה של המילון והוא ניתן להורדה בחינם בחודש הקרוב ● בני קמין, מנכ"ל החברה: "המטרה היא לגרום לאנשי ה-IT לדבר באותה השפה"

בני קמין, מנכ"ל i-til Consulting

הגרסה העדכנית של מילון המונחים לעולם ה-IT יוצאת בימים אלה בעברית, לאחר שתורגמה על ידי חברת הייעוץ i-til Consulting. מדובר במהדורת 2011 של המיליון – האחרונה שיצאה.

המילון כולל שורה של מונחים (Glossary) בעולמות ה-IT השונים ולדברי בני קמין, מנכ"ל החברה, מטרתו היא "לגרום לכל אנשי ה-IT בעולם לדבר באותה השפה".

"מילון המונחים הוא כלי חשוב במיוחד למנמ"רים שמיישמים תהליכי ניהול ב-IT שלהם, שכן הוא מגדיר שפה אחידה ומספק הסברים חדים על כל המונחים וראשי התיבות", אמר.

קמין סיפר כי i-till Consulting החליטה לקחת על עצמה את הפרויקט לאחר שאנשיה נתקלו בארגונים רבים בשאלה מדוע אין מילון מונחים עשכני לתחום. "בדרך כלל הלקוחות הופנו למילון המונחים הישן, אבל הוא לא התאים עוד. יום אחד, לפני שנה, קיבלתי טלפון מקרלי קון, מנהלת התרגומים הזרים של AXELOS limited (הבעלים של ITIL). היא חיפשה תרגום עדכני של מילון המונחים לעברית ושיחה זו הייתה הטריגר לאתגר שלקחנו על עצמנו", לדבריו.

"מדובר במשימה לא קלה, אבל לקחנו על עצמנו לתרגם את המונחים לשפה פשוטה ומובנת, השפה שבה אנשי ה-IT מדברים, ולא להסתפק בתרגום סימולטני יבש", אמר קמין.

הוא ציין כי "בכל שורה במילון המונחים יש לינקים שמאפשרים לראות את ההסברים לכל מונח. בחודש הקרוב ניתן להוריד את מילון המונחים של ITIL בחינם".

כדי להוריד את המילון יש להיכנס לאתר וללחוץ על "גישה מהירה לקוראי אנשים ומחשבים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים