בזק השיקה את Bhome – שירות בית חכם

מדובר בשירות שמושק כחלק מן המגמה העולמית של האינטרנט של הדברים, ובשיתוף פעולה עם Icontrol Networks

Bhome - שירות בית חכם

בזק הודיעה היום (ג') על השקת Bhome – שירות בית חכם, כחלק מן המגמה העולמית של האינטרנט של הדברים, בהשקעה כוללת של 10 מיליון שקלים.

השירות מושק כערכה הכוללת את המוצר הלא חדש בתפיסתו של מצלמת אינטרנט HD שניתנת לשליטה מן הסמארטפון, וגלאי דלת וחלון חכם המתחברים באופן פשוט ועצמאי לרשת האלחוטית בבית. לאחר ההתקנה ניתן לצפות באמצעות אפליקציה ייעודית בנעשה בבית, לקבל התראות על המתרחש בו ואף לנהל שיחה באמצעות המכשיר עם אלה הנמצאים בו.

הערכה נמכרת בשיטת ההשכרה תמורת 19.90 שקלים לחודש. היא כוללת גם שקע חשמלי שאפשר לחבר אליו כל מוצר חשמלי ולשלוט עליו באמצעות הסמארטפון (כיבוי והדלקה בלבד).

במהלך 2016, לאחר בחינת התאמתם למערכת ולצורכי המנויים, יורחב השירות וייתווספו סוגים נוספים של גלאים ואביזרים לשליטה על מכשירים שונים בבית, כמו גלאי הצפה וגלאי עשן ושיתופי פעולה עם חברות מתמחות בפתרונות לבית חכם, דוגמת מנעול חכם, מזגן חכם והשקיה חכמה, יורחבו יכולות הווידיאו ותתווספנה למערכת יכולות שיתופיות נוספות. כל אלה יתממשקו לערכת ה-Bhome שהושקה היום. בשלב השלישי, במהלך 2017, מתכננת בזק להוסיף לשירות גם חיישנים חכמים לניטור פעולות אישיות הקשורות, למשל, למצב בריאותי ולכושר, ואביזרים לשליטה במוצרים לבנים, כמו מכונת כביסה או מקרר. לצד אלה, מתכננת בזק להתמקד גם בשיווק רכיבי האינטרנט של הדברים המתאימים לגופים גדולים, עסקים, וארגונים גדולים, ואף למיזמי ערים חכמות, שעשויים להגדיל את השליטה והבקרה של רשויות מקומיות ולהפחית עלויות בשיעורים ניכרים.

השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה של בזק עם Icontrol Networks.

היישום שהושק מאפשר לצפות במצלמה שהיא בעלת יכולת צילום מלאה ביום ובלילה, יכולת שמע דו צדדי, סירנה, ועוד. עוד יכול הלקוח לשלוט ולהגדיר כל אחת מהפונקציות, כמו גם את גלאי הדלת והחלון ואת השקע החכם. בנוסף, ניתן להגדיר למערכת מצבים שונים, כמו מצב בית, מחוץ לבית, או חופשה, ולהגדיר עבור כל אחד מהמצבים כללים לעדכון הלקוח, או אנשים אחרים שהוגדרו על ידו, לעבור למצב צילום וידיאו, ואף להפעיל מרחוק את הסירנה המובנית.

בשעת הצורך מעדכנת המערכת את הלקוח על ההתרחשויות כפי שהוגדרו מראש והיא יכולה לעשות זאת בדרך המועדפת על הלקוח: עדכוני Push באפליקציה, שיחת טלפון, הודעת SMS או דואר אלקטרוני. השירות נתמך בשירותי הענן המאובטחים של Icontrol Networks, והמידע שהלקוח אוסף בזמן הפעלת השירות, כמו הקלטות וידיאו או התראות, מקודד ולא ניתן לזיהוי על ידי גורם אחר, זולת הלקוח עצמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים