ארבע שניות וגמרנו

אפליקציה חדשה בשם Beme תגשר על הפער שנוצר בין החומרים הערוכים המועלים לרשתות החברתיות לבין המציאות

להיות אני. Beme

אפליקציה חדשה בשם Beme, כלומר "להיות אני", רוצה לשנות את הדרך בה אנשים מעלים לרשת סרטונים קצרים של עצמם ושל חבריהם. האפליקציה, המיועדת כרגע רק למכשירי iOS, היא פרי מוחו של קייסי נייסטאט, אוונגליסט של מדיה חדשה ואמן המייצר סרטוני וידאו קצרים. לדבריו, היא אמורה לגשר בין הפער שנוצר בין החומרים המועלים בדרך כלל לרשתות החברתיות, שעוברים בדרך כלל עריכה, לבין המציאות. היא אינה מספקת תצוגה מוקדמת של מה שצולם, היא אינה מספקת כלי עריכה, והיא מעלה מיד סרטון באורך של ארבע שניות לרשת.

ויותר מכך, לפי נייסטאט, היא גם מאפשרת לצלם באופן טבעי יותר כשהמשתמש מביט על העולם דרך עיניו ולא דרך מסך הטלפון. כדי לבצע את הצילום היא משתמשת בחיישן הקרבה שקיים בכל טלפון חכם בין זמננו: פשוט מצמידים את הטלפון לגוף, לחזה לדוגמה, והאפליקציה מצלמת, וכאמור, מייד מעלה את הסרטון לרשת. אם רוצים לבצע צילום סלפי, אפשר להצמיד את המכשיר לקיר, לדוגמה, מול הפנים של המשתמש.

כמו בכל רשת חברתית אליה מעלים סרטונים, משתמשים אחרים יכולים לראות אותם, אבל רק פעם אחת, כי בהתאם לברירת המחדל הם נעלמים מהרשימה לאחר הצפייה. כדי לצפות בסרטון מחזיקים את האצבע על השם שלו. במהלך הצגת הסרטון, יכולים המשתמשים להעביר תגובות שלהם בצורת תמונות סלפי – וזאת על ידי לחיצה על התמונה שלהם שמופיעה בפינה הימנית של המסך.

את האפליקציה ניתן להוריד מכאן בחינם, אך כדי להפעיל אותה יש צורך בקוד. נייסטאט ישחרר קודים כאלה מדי פעם ב-וידיאו בלוג שלו, וכן ניתן לקבל קוד ממי שכבר יש לו אפליקציה פעילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים