מיקרוסופט רכשה את FeildOne הישראלית תמורת 39 מיליון דולר

הסטארט-אפ, שנוסד על ידי חסיד סאטמר, פונה למנמ"רים ומציע ניהול מרחוק של המחשבים בארגונים גדולים

מיקרוסופט ישראל. צילום: BigStock

עוד צעד של מיקרוסופט (Microsoft) בשוק הארגוני: הענקית מרדמונד רוכשת את FeildOne, סטארט-אפ שנוסד על ידי שני ישראלים, תמורת 39 מיליון דולר.

המיליונרים החדשים הם משה בוים, חסיד סאטמר, ואילן סלסקי, המשמש כמנכ"ל. החברה אותה ייסדו פונה למנמ"רים ומציעה להם פתרון CRM לניהול מרחוק של המחשבים בארגון. בין היתר, פתרונותיה מאפשרים להם קביעת לוח זמנים, הקצאת תקשורת וניהול מלאי ורכש. הדבר מאפשר למנמ"רים לנהל בצורה טובה יותר סניפים מרוחקים של הארגון, כמו גם מכשירים ניידים שהעובדים מביאים עימם למקום העבודה (BYOD).

יצוין כי FeildOne נוסדה ב-2001 וכי המטה שלה ממוקם בניו-ג'רזי. המוצר של החברה מבוסס על Dynamics CRM, ו-FeildOne מציעה אותו מזה מעט יותר מארבע שנים. עם ההחלטה לעבור לפתרון של מיקרוסופט, שינתה החברה את המיקוד שלה מעסקי SMB לארגונים גדולים.

דבר הרכישה פורסם בבלוג החברה, בפוסט בו כתב סלסקי כי מיקרוסופט "מעוניינת לספק את הפתרון המתקדם, הכולל והסקלאבילי ביותר בתחום הניהול בשוק הארגוני".

לדבריו, "מיקרוסופט זיהתה את התחום כאחד הצומחים ביותר. עבורה, האפשרות לספק פתרון ניהול שירותים שמשתלב באופן מלא עם Dynamics, יחד עם היכולת של יישומים כמו Azure, Parature, Cortana ו-Power BI, הובילה למסקנה כי רכישת FeildOne היא צעד הגיוני".

"אנחנו נשארים למשימת הליבה שלנו, שהגדרנו לפני שנים", סיכם סלסקי. "אלא שעכשיו יש לנו ספינה טובה יותר שאיתה נוכל להגיע אל המטרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים