ארצות הברית: יוטיוב מנצח את ערוצי הטלוויזיה

על פי גוגל, אנשים בגילאי 18-49 בארצות הברית צופים בתכנים ביוטיוב יותר מאשר בכל ערוץ טלוויזיה שמסופק בידי חברות הכבלים והלוויין במדינה

מצנזרת מציאות? יוטיוב

יותר אנשים בגילאי 18-49 בארצות הברית צופים בתכנים ביוטיוב (YouTube) מאשר בכל ערוץ טלוויזיה שמסופק בידי חברות הכבלים והלוויין במדינה. כך עולה מדבריו של אומיד קורדסטאני, מנהל העסקים הראשי של גוגל (Google). הוא אמר את הדברים בשיחת ועידה שערכה החברה כדי לדון ברווחיה.

למעשה, לפי גוגל, יש עלייה מרשימה וחדה בכל המימדים שבוחנים את המחויבות והמעורבות של המשתמשים ביוטיוב, וזאת למרות התחרות הקשה מצידה של פייסבוק (Facebook) שמספקת כיום כלים כדי להגדיל את שיתוף סרטוני הוידאו ישירות באתר שלה. לדבריו של קורדסטאני, זמן הצפייה הממוצע בתכנים שמציע השירות עלה ב-60% לעומת השנה שעברה.

כן הוא ציין שיש עלייה חדה בשימוש במכשירים ניידים. הוא אמר כי זמן הצפייה הממוצע, הזמן אותו מבלה המשתמש בצפייה בסרטונים בשירות בכל פעם שהוא מתחבר אליו, הכפיל את עצמו בתחום הנייד לעומת השנה שעברה, והגיע לשיא של 40 דקות. עובדה אחרת, שמתקשרת ישירות לכך, היא השימוש ההולך וגובר בקרב הדור הצעיר יותר שגדל לעולם הדיגיטלי הנוכחי.

גם בקרב ילדים צעירים יש עלייה בשימוש. מחקר של Miner & Co, Studio העלה שעבור ילדים רבים מהווה הטלפון החכם ו/או הטאבלט – מסך טלוויזיה לכל עניין ודבר. למעלה מ-57% מההורים שנשאלו אמרו שהמכשיר הנייד הוא ברירת המחדל עבור ילדיהם לצפייה בתכנים שמוגדרים כטלוויזיוניים. אחוז דומה אמרו שזה לא מפתיע אותם  כבר לגלות שהילדים רואים תכנים שונים בשני מכשירים בו זמנית. כמחצית אף אמרו שכדי להעניש את ילדיהם הם לוקחים מהם את המכשיר הנייד ומרשים להם לראות טלוויזיה בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים