מנורה מבטחים השיקה מערכת לבקרת תהליכי העבודה; ההיקף: 1.7 מיליון שקלים

המערכת מבוססת על תשתית IBM Business Process Manager ומספקת שולחן עבודה התומך בכלל הפעילויות במחלקה, ניהול וניתוב המשימות לפי תעדוף ועומסים, והשתתפות של ספקים חיצוניים בתהליך

השקעה בסטארט-אפ ישראלי. מנורה מבטחים

מנורה מבטחים השיקה מערכת חדשה לניהול ובקרת תהליכי העבודה בתביעות ביטוחי החיים והבריאות המבוססת על תשתית IBM Business Process Manager מבית יבמ (IBM). עלות הפרויקט עמדה על סך של 1.7 מיליון שקלים.

המערכת מחליפה את מערכת תורי העבודה הקיימת ותשרת משתמשים רבים הכוללים את צוותי השירות של תביעות ביטוח חיים ובריאות, מוקד קשרי לקוחות, ספקים ומשתמשים נוספים בארגון.

המערכת החדשה מספקת, בין היתר, שולחן עבודה למשתמש התומך בכלל הפעילויות במחלקה, ניהול וניתוב המשימות לפי תעדוף ועומסים, וכן מאפשרת לספקים החיצוניים להשתתף ולהשתלב בתהליך, כל זאת בממשק ידידותי ומתקדם ותוך מתן אפשרות למדידה ובקרה עבור הדרג הניהולי.

לצורך גמישות בניהול התהליכים והעצמת התפוקות הוטמעה תשתית מתקדמת לניהול תהליכים תוך אינטגרציה אל מול המערכות התפעוליות, בדגש על  ביצועים ושמירה על יציבות המערכת.

היות שחלק ניכר מתהליכי התביעות אינו מובנה, הפתרון נבנה בתפיסה מתקדמת של Case Management, כלומר – שילוב של תהליכי BPM מובנים יחד עם תהליכים שאינם מובנים, המאפשרים גמישות מירבית. נושא זה יושם באמצעות תוסף ה-Basic Case Management על גבי פלטפורמת ה-BPM.

המערכת החדשה עלתה לאוויר באחרונה, בתום פרויקט In-House מזורז שהחל בדצמבר 2014 וארך כשמונה חודשים. הוא בוצע על ידי צוות משולב של אגף מערכות המידע והטכנולוגיה של קבוצת מנורה מבטחים וחברת ה-IT תותית.

גיל טבקמן, CTO מנורה מבטחים, אמר כי "תחום הביטוח מתאפיין בתהליכים עסקיים מורכבים המשתנים בתדירות גבוהה, בין היתר, עקב דרישות הרגולציה. בסביבה עסקית כזו נדרשנו לתת מענה מהיר ליישום של תהליכים עסקיים חדשים ושינוי של תהליכים קיימים. פלטפורמת IBM Business Process Manager מאפשרת להתאים במהירות וביעילות את ניהול התהליכים העסקיים, וכתוצאה מכך משתפר השירות ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים