חשד: טכנאי המחשבים ש-"מצא האזנות לאייל גולן" – פברק את המסמכים

במשטרה חושדים כי טענת הטכנאי בהתכתבויות SMS ומיילים שניהל עם גולן לפיה גילה האזנת סתר אינה אותנטית ● זאת, לאחר שגולן ומנהלו הגישו תלונה בחשד לחדירה למחשב ● החשוד נעצר וישוחרר היום (א')

נפל קורבן לתרמית? אייל גולן

פעמים רבות, אנחנו קוראים על פריצות למחשבים, חדירה לפרטיות ועבירות מחשוב שונות. הפרשה שמסעירה בימים האחרונה את עולם הבידור והסלבז כוללת טענה לקיומן של פעולות מחשוביות שככל הנראה, כלל לא היו.

טכנאי מחשבים חשוד כי בדה טענות לפיהן הממצאים שסיפק לזמר אייל גולן בדבר האזנת סתר, ושכביכול נלקחו מהמחשב שלו, אינם אותנטיים.

תחילת הפרשה בשבוע שעבר, לאחר שגולן ומנהלו הגישו תלונה למשטרה לפיה טכנאי המחשבים חדר למחשב של הזמר, הותקנו בביתו האזנות סתר ובוצעה חדירה לפרטיותו. השניים סיפקו למשטרה שורה של מסמכים, בהם התכתבות ב-SMS בין גולן לטכנאי, בה הוא טוען כי מצא מכשיר האזנת סתר בסמוך לביתו של הזמר. מטרת ההאזנה הייתה להפליל את גולן בפרשת "משחקי חברה", בה כלל לא הוגש נגדו כתב אישום.

הפרשה הועברה לחקירת מחלק הסייבר במחוז תל אביב, שם החלו לחשוד באותנטיות של המסמכים כבר יום למחרת הגשת התלונה, וזימנו את החשוד לחקירה, שבסיומה נעצר.

סנ"צ הילה חמו, דוברת המחוז, מסרה כי "במחלק הסייבר של מחוז תל אביב התקבלו תלונותיהם של אייל גולן ומנהלו, בני פרץ, בגין חשד לעבירות חמורות של חדירה לפרטיות, האזנת סתר וחדירה למחשב שלא כדין. לטענתם, מומחה מחשבים מטעמם (להלן: החשוד) מצא והניח בפניהם ממצאים לפיהם מספר גורמים מוכרים 'בתעשיית הבידור' ואחרים חברו על מנת להפליל את גולן בפרשיית משחקי חברה".

היא הוסיפה כי "במחלק הסייבר תל אביב ובפיקוד מפלג ההונאה המחוזי עלה חשד לגבי אותנטיות הממצאים שהגיש החשוד ומומחיותו בתחום המחשב. בחקירה הוברר כי הממצאים שהובאו על ידי החשוד מזויפים מפוברקים ונוצרו על ידי החשוד בעצמו".

"החשוד הודה בבידוי הממצאים ובהטעיה מכוונת של הזמר ומנהלו, מטעמים אישיים", נמסר. "הוא נעצר ביום ד' וישוחרר היום בתנאים מגבילים. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות".

עורך דינו של החשוד מסר כי מרשו מכחיש כל קשר לפרשה וטוען שלא זייף את המסמכים.

מליאם הפקות, החברה המייצגת את אייל גולן, נמסר כי הם לא יתייחסו לנושא עד לגמר החקירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים